Viešojo transporto prieinamumas Vilniaus priemiesčių gyventojams

Mieli respondentai,

 

Vilniaus universiteto geografijos studentai atlieka viešojo transporto prieinamumo Vilniaus priemiesčių gyventojams tyrimą. Tyrimo tikslas - įsitikinti kiek laiko ir jėgų kainuoja nuolatinis keliavimas iš namų į Vilniaus centre esančias darbovietes, mokymo įstaigas, bei grįžti į namus asmenims, gyvenantiems Didžiojoje Riešėje bei kituose Vilniaus priemiesčiuose. Šis tyrimas – tai galimybė įgyvendinti pokyčius miesto viešojo transporto sistemoje, todėl Jūsų nuomonė mums labai svarbi.

 

Prašome Jūsų atsakyti į 10 klausimų apie Vilniaus priemiesčių susisiekimą su centru ir Jūsų poreikius. Apklausa užtruks apie 5 – 10 minučių. Anketa yra anoniminė. Atsakant į klausimus iš pateiktų atsakymų variantų Jums reikia pasirinkti tinkamiausią (arba kelis tinkamiausius), išreikšti nuomonę savais žodžiais arba tam tikrus faktorius įvertinti 1-5 balų skalėje (nuo „labai blogai“ iki „labai gerai“). Neradus Jūsų nuomonę atitinkančio varianto, prašome jį suformuluoti savais žodžiais.

Būsime dėkingi, jeigu išsakysite savo nuomonę, pateiksite pasiūlymus ir idėjas.

Dėkojame už bendradarbiavimą!

Pic
9. Ką būtų galima pakeisti, kad Jums būtų patogiau naudotis viešuoju transportu?
Naujesni autobusai bei troleibusai, daznesnis ju kursavimas, A juostu pletimas,
Į Vilniaus priemiesčius sudaryti geresnias salygas važinėjimui, kad autobusai važiuotų dažniau, nei du ar kartą į valandą.
Daugiau marsrutu i priemiescius
Daugiau autobusu, vaziuojanciu i priemiescius
-
Protingai atsižvelgti į stotelių trūkumus, gyventojų prašymus ir įrengti naujų stotelių tolimesniuose rajonuose; paleisti važiuoti daugiau atnaujintų transporto priemonių; vykdyti dažnesnę bilietų kontrolę, kad viešuoju transportu negalėtų važinėti betkas
Paleisti daugiau 2 troleibūsų valoandomis po darbo nes tada į juos negalima įlisti, jie sausakimši.
Sutvarkikyt sistema, kad žmonės kurie važiuoja į darbą oš užmesčio galėtu nesijaudint dėl to, kad autobusas neatvažiuos arba ankdčiau išvažiuos, kadangi puse stotelių nestoja. Arba paskatinkyt, kad padatytu grafikus kad dažniau važinėtu o ne į 1-2h 1 kart autobusas.
Man viskas yra labai gerai. Problema patys žmonės, o ne vt tinklas
X
Suderinti tvarkaraščius, padaryti tiesioginį reisą iš centro.
"Piko" metu vižinėti dažniau, jog nereikėtų su 12 žmonių stovėti šalia durų, negalint pajudėti.
Koreguoti autobusų tvarkaraštį, nes nesenai buvo pakeistas ir tapo nepatogus, taip pat reikėtų atsižvelgiant į keleivių srautus paskirti šiek tiek didesnius autobusus nei yra, pvz. naujieji 13maršruto autobusai tam tikru laiku galėtu kursuoti ir didesni.
Būtų gerai, kad autobusai nevėluotų taip dažnai kaip Ignas
Neįsivaizduoju
Padaryti daugiau važiuojamojo maršruto stoteliù. Nes visi žmonės nuo dabartinės maršruto stotelės turi nemažai paeiti(~1; 2km).
Dažniau važiuoti autobusams į priemiesčius, nes nespėjus tenka labai ilgai laukti
Prižiūrėti autobusų techninę būklę, naujinti autobusų parką. Nuolat daryti rinkos tyrimus ir srautus, į juos atsižvelgiant sudarinėti tvarkaraščius.
Daznesnius marsrutus sukurti piko valandomis, atnaujinti troleibusu/ autobusu parka
Padaryti kad autobusai važiuotų mažesniais laiko tarpais.
Ai ir taip viskas zajabys
Autobusai turetu atvaziuoti numatytu laiku, paskirti daugiau autobusu i priemiesciu marsrutus
Įsigyt didesnių autobusų/troleibusų, kad kelionė nebūtų kančia
1) Daugiau greitųjų maršrutinių autobusų pvz.: 7G, 8G, 9G, 10G. Labai naudinga būtų į oro uostą, didžiuosius prekybos centrus, futbolo ir krepšinio arenas (jeigu turėsim tokias ateity) 2) Jeigu VVT negali gauti daugiau naujų troleibusų, tada bent jau šildymas senuose troleibusuose būtų labai naudingas dalykas. 3) Reikia daugiau A juostų, kad mažiau tektu stovėti kamščiuose. 4) Reiktu ekranų, kurie praneša už kiek minučių atvyksta autobusas ar troleibusas tose stotelėse, kur jų nėra. Labai naudingas dalykas. 5) Pašalinkit KELEIVIŲ KONTROLĘ, jų tikrai nereikia.
Padaryti stotelę Kryžiokų sodų 11 - oji gatvėje arba Kryžiokų sodų 10 - oji gatvėje.
Pratęsti kai kurių maršrutų į priemiesčius, trasą.
Dažniau paleisti autobusus 36; 66; 76. Nedaryto to kad jie važiuoja kas 1minutę kartą per dieną, o po to tenka laukti 1val. Tiesiog paleisti juos kas 15- 20min.
Atnaujinti troleibusus, nes žiemos periodu traukia šaltis, lietingom dienom sėdint ant galvos laša srovėmis vanduo. Paankstinti pirmus maršrutus ir pavėlinti paskutiniuosius. Įvesti daugiau naktinių autobusų maršrutų.
Kai kuriuos maršrutus būtų puiku prailginti bei išdėlioti įvairiau, tarkim nuo paskutinės maršruto stoteles važiuoja tik du autobusai, jie važiuoja abu kas valanda ir dažniausiai abu vaziuoja labai panašiu laiku. Tai priemiesčio stotelė, niekas ten tikrai neperlipa, tad labai nepatogu.
Įėjimas pro priekines duris. Mažesni, bet dažnesni autobusų važiavimo grafikai ypač ne piko metu.
Daugiau autobusų; Autobusai turėtų važiuoti greičiau (nauji autobusai "šliaužia" gatvėmis važiuodami 40km/h greičiu..; Vairuotojai galėtų būti paslaugesni
Autobusai į priemiesčius galėtų važiuoti dažniau, nes jeigu praleidi vieną, kito gali tekti laukti apie valandą.
Rūpintis viešo transporto švara, galbūt sumažinti kai kurių maršrutų stotelių skaičių
Atnaujinti autobusus, prailginti ir padazninti ju vaziavimo grafikus. sestadieniais sekmadieniaiis ypac.
1.Galimybe grysti ir po 00 valandos. 2.Pigesni vienkartiniai bilietai arba ilgesnis laikas pervaziuoti per Vilniu. 3.Daugiau G autobusu.
Dažniau kursuoti autobusams
Piko metu dažniau leisti transportą pagrindiniais maršrutais
Priemiesčiuose autobusai turi dažniau važinėti
Atnaujinti transportą
Išplėsti maršrutus į Vilniaus priemiesčius, Vilniaus rajoną ar pakeisti jų tvarkaraščius, padidinti autobusų važiavimo dažnumą.
Mažesnės bilietų kainos
Galėtų leist važiuot mikroautobusams kurie važiuoja privačiai.
Efektyviau paskirstyti ilguosius troleibusus, kad juose būtų daugiau vietos
Kai stovo policija ryte ir "valo" A juostą, kelionės trukmė sutrumpėja 20min. Paprašykit, kad tą darytų dažniau.
Dalis troleibusų yra kritinės būklės, visiškai nesandarūs, šaltuoju metų laiku tai tampa nežmoniškomis sąlygomis. Vairuotojai, dažniausiai, nemandagūs, negalima tikėtis, kad padės ne vietiniam, nežinančiam kur įlipti/išlipti keleiviui. Rytais, kuomet visi vyksta į darbus/paskaitas/mokyklą, dažnai į viešąjį transportą tiesiog netelpu. Viešojo transporto tvarkaraščių programėlėse arba skaitmeninėse transporto atvykimo laikų lentelėse, prie stotelių galėtų operatyviai informuoti, kad autobusas ar troleibusas užstrigo kamščiuose, sugedo ar dėl kitų priežasčių neatvyks (turiu omenyje ne 3-10 min. vėlavimą, o visišką neatvykimą, nes taip pat dažnai nutinka, kad vienas reisas kažkodėl tiesiog buvo praleistas.
Turi dažniau važiuoti autobusai
Padaryti atskiras juostas visame mieste, kad autobusai neveluotu ir vaziuotu dazniau
Dažnesnis maršrutų tvarkaraštis priemiestinėse miesto zonose t. y. daugiau autobusų ir dažnesnis jų atvykimo laikas.
Dažniau kursuotų autobusai iš priemiesčių
Noretusi, jog is tolimesniu rajonai ( pvz. Salininkai) autobusai vaziuotu ne tik iki stoties
Patogesnį autobusų tvarkaraštį (dažnesnio jų važinėjimo) ir kažkaip tvarkyti autobusų vėlavimus.
Suderinti autobusų tvarkaraščius persėdimams
Pagrindiniais keliais pridėti porą maršrutų, kad netektų laukti autobuso 10-15min, nes atvažiuoja perpildyti
Dažniau važiuojantys autobusai
Padažninti pavyzdžiui 23 autobuso važiavimą.
Senus troleibusus, kuriuose labai šalta
Tiesioginis maršrutas nuo Santariškių iki Saulėtekio .
Piko metu turėtų būti didesni autobusai arba dažnesni reisai
Vairuotojai turėtų būti atidūs savo atliekamam darbui, nes dažniau pastebi jų susireikšminimą - situacijos kontrolės ne keleivio naudai
Sunaikinti čekoslovakiškus troleibusus
Viskas okey
Suderinti tvarkaraščius, kai į panašia kryptimi važiuoja 2 ir daugiau autobusai, kad jie nesidubliuotų. Jei tiksliai - 8, 20, 25 ir 51 autobusai
Paleisti erdvesnius autobusus, panašius į greituosius, kurie kursuotų iš Stoties ir siektų Vilniaus priemiesčius, sustodami tik pagrindinėse stotelėse, kad "pasiimti" priemiesčių gyventojus, o ne kiekvienoje stotelėje įlipančius ir išlipančius Vilniaus miesto gyventojus....
Patankinti autobusų važiavimo kartus.
Neduokit Emilijai vairuot autobusų... Nors ir visi savo namus pasiektų dvigubai greičiau, jei taip būtų...
Atnaujinti transporto priemones, praplėsti tvarkaraščius ryto ir vakaro metu ir sutvarkyti transporto priemonių vaitojų savavališkumą atvykstant į stotelę per vėlai arba per anksti.
Padidinti autobusų srautus į priemiesčius.
Viešojo transporto prioritetas virš automobilių. Ten, kur A juostos nepadeda autobusams išvengti kamščių, turi būti uždraustas automobilių transportas. Žmonės nepersės iš automobilių į autobusus, kol tai netaps žymiai greičiau ir patogiau.
Paleisti daugiau autobusų.
Padidinti autobusu srautus į Vilniaus priemiesčius.
Nipirkti daugiau nauju ir erdvesniu autobusų ir troleibusų, ilginti naktinių autobusų tvarkaraščius
Dažniau važiuojantys autobusai į priemiesčius
Padažninti autobusų kursavimą į priemiesčius
Būtų galima dažninti važiuojančių autobusų skaičių. Taip pat suderinti ta pačia kryptimi važiuojančių autobusų grafikus, kad jie nesidubliuotų
Jei Emilija būtų autobuso vairuotoja, tai manau viskas išsispręstų :)
Padidinti naktinių autobusų skaičių, pailginti paprastų autobusų važiavimo tvarkaraštį ryto ir nakties metu. Leisti ilgesnius populiariausių maršrutų autobusus.