Viešbučių paslaugų kokybė

Sveiki,

esame Vilniaus universiteto EVAF globalios rinkodaros studentai ir atliekame tyrimą, siekiame įvertinti viešbučių tinklo “Centrum” paslaugų kokybę. Mūsų tikslas sužinoti, kiek vartotojų išankstinio vartojimo kokybės lūkesčiai patvirtinami arba patvirtinami jų realiu paslaugų teikimo patirties suvokimu.

Būtume dėkingi, jei skirtumėte savo laiko apklausos užpildymui.

Trukmė: 6-10 min.

Anketa yra visiškai anoniminė ir nebus panaudota komerciniais tikslais.

Ačiū už bendradarbiavimą.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite, kiek sutinkate su šių savybių svarba renkantis viešbutį (1 – visiškai nesutinku, o 5 – visiškai sutinku) ✪

1 - visiškai nesutinku
2 - nesutinku
3 - nei nesutinku, nei sutinku
4 - sutinku
5 - visiškai sutinku
Vizualus patrauklumas (unikalus interjeras ir eksterjeras).
Pakankamas viešbučio padalinių (restoranų, konferencijų salių, baseinų ir kt.) pajėgumas.
Moderni įrangą (liftai, ryšio prietaisai, mini barai ir kt.).
Tinkama atmosfera ir baldai, kurie yra patogūs viešnagei (patogios ir švarios lovos, kėdės, tvarkingas vestibiulis ir kt.).
Tinkamai veikianti įranga, nesukelianti gedimų.
Pakankami vonios aksesuarai (muilas, šampūnas, rankšluosčiai ir kt.).
Platus maisto ir gėrimų pasirinkimas, jų higieniškas patiekimas ir paruošimas.
Maloni viešbučio darbuotojų išvaizda (uniformos ir asmens higiena).
Paslaugos įgyvendinamos tiksliai pagal planą, laikomasi terminų.
Pateikiama tiksliai tokia paslauga, kuri buvo reklamuota.
Personalas tiksliai tvarko įrašus (rezervacijas, sąskaitas, užsakymus ir kt.).
Viešbučio bendras įvaizdis yra patikimas.
Viešbutis geba spręsti svečių skundus ir kompensuoja nepatogumus.
Viešbutis siūlo lanksčias paslaugas pagal svečių poreikius.
Paslaugos yra teikiamos nuosekliai.
Darbuotojų žinios apie atliekamą darbą (profesiniai gebėjimai, užsienio kalba, bendravimo įgūdžiai).
Darbuotojai teikia svečiams individualų dėmesį, todėl jie jaučiasi ypatingi.
Darbuotojai supranta specifinius svečių poreikius.
Jei viešbutyje lankotės ne pirmą kartą, darbuotojai jus prisimena.
Viešbutis ir jo teikiami patogumai dirba tinkančiu metu visiems svečiams.
Strategiškai patogi viešbučio lokacija (automobilių stovėjimo aikštelė, lengvas susisiekimas, miesto ribos).
Lengvas informacijos apie viešbučio paslaugas gavimas (telefonu, internetu ir pan.).
Patraukli ir patogi naudoti internetinė svetainė.
Informacija apie apgyvendinimą viešbutyje ir susijusi informacija pateikiama svetainėje.
Patalpintos viešbučio nuotraukos ar video įrašai.
Paprastos užsakymo internetu galimybės.
Lengvas pinigų mokėjimas ir internetinių operacijų galimybė.
Priima debeto, kredito ir tarptautines korteles.
Interneto atsiliepimų sistema.
Greitas atsakymas į el. pašto užklausas.

Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite, remdamiesi paskutiniu savo apsilankymu Centrum viebutyje, kiek sutinkate su šių savybių svarba renkantis viešbutį (1 – visiškai nesutinku, o 5 – visiškai sutinku) ✪

1 - visiškai nesutinku
2 - nesutinku
3 - nei nesutinku, nei sutinku
4 - sutinku
5 - visiškai sutinku
Vizualus patrauklumas (unikalus interjeras ir eksterjeras).
Pakankamas viešbučio padalinių (restoranų, konferencijų salių, baseinų ir kt.) pajėgumas.
Moderni įrangą (liftai, ryšio prietaisai, mini barai ir kt.).
Tinkama atmosfera ir baldai, kurie yra patogūs viešnagei (patogios ir švarios lovos, kėdės, tvarkingas vestibiulis ir kt.).
Tinkamai veikianti įranga, nesukelianti gedimų.
Pakankami vonios aksesuarai (muilas, šampūnas, rankšluosčiai ir kt.).
Platus maisto ir gėrimų pasirinkimas, jų higieniškas patiekimas ir paruošimas.
Maloni viešbučio darbuotojų išvaizda (uniformos ir asmens higiena).
Paslaugos įgyvendinamos tiksliai pagal planą, laikomasi terminų.
Pateikiama tiksliai tokia paslauga, kuri buvo reklamuota.
Personalas tiksliai tvarko įrašus (rezervacijas, sąskaitas, užsakymus ir kt.).
Viešbučio bendras įvaizdis yra patikimas.
Viešbutis geba spręsti svečių skundus ir kompensuoja nepatogumus.
Viešbutis siūlo lanksčias paslaugas pagal svečių poreikius.
Paslaugos yra teikiamos nuosekliai.
Darbuotojų žinios apie atliekamą darbą (profesiniai gebėjimai, užsienio kalba, bendravimo įgūdžiai).
Darbuotojai teikia svečiams individualų dėmesį, todėl jie jaučiasi ypatingi.
Darbuotojai supranta specifinius svečių poreikius.
Jei viešbutyje lankotės ne pirmą kartą, darbuotojai jus prisimena.
Viešbutis ir jo teikiami patogumai dirba tinkančiu metu visiems svečiams.
Strategiškai patogi viešbučio lokacija (automobilių stovėjimo aikštelė, lengvas susisiekimas, miesto ribos).
Lengvas informacijos apie viešbučio paslaugas gavimas (telefonu, internetu ir pan.).
Patraukli ir patogi naudoti internetinė svetainė.
Informacija apie apgyvendinimą viešbutyje ir susijusi informacija pateikiama svetainėje.
Patalpintos viešbučio nuotraukos ar video įrašai.
Paprastos užsakymo internetu galimybės.
Lengvas pinigų mokėjimas ir internetinių operacijų galimybė.
Priima debeto, kredito ir tarptautines korteles.
Interneto atsiliepimų sistema.
Greitas atsakymas į el. pašto užklausas.

Kokia Jūsų lytis? ✪

Koks Jūsų amžius? ✪

Koks Jūsų išsilavinimas? ✪

Kokios Jūsų mėnesinės pajamos? ✪

Koks Jūsų keliavimo tikslas? ✪

Kokia Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta? ✪