Vertybių užtikrinimo problemos dirbant su riziką patiriančiomis šeimomis

Trumpai parašykite kokius metodus, būdus naudojate konfidendialumo užtikrinimui savo darbe

  1. Neįvardiname klientų vardu prie kitų asmenų, darbuotojų nesusijusiu su klientais. Dalinamės gerąją patirtimi kaip išlaikyti konfidencialumą ir profesionaliai dirbti. Draugiškai pasakai kolegėms pastabą, kai nepaisoma konfidencialumo klientų atžvilgiu
  2. Konfidencialumo sutartis pasirašoma tarp įstaigos ir kliento. Socialinio darbuotojo kodekso principų laikymasis.
  3. Neskledžiu informacijos apie klientą, gerbiu kliento privatumą.
  4. konfidencialumas dirbant su šia pažeidžiama klientų grupe kyla iš pagarbos klientui. tik išskirtiniais atvejais, kuomet kyla pavojus vaikų ar kitų šeimos narių saugumui ir sveikatai dalinantis informacija su kitomis institucijomis konfidencialumo riba peržengiama
  5. priimami nauji darbuotojai pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus, prieš įvairius posėdžius visi posėdžio dalyviai pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus, nuolat primenama darbuotojams žodžiu.
  6. Susitarimas žodžiu, raštu, bendradarbiavimas, pasitikėjimas, motyvavimas, pastiprinimas
  7. Neminima vardų ir pavardžių. Telefonu bendraujama, kai šalia nėra pašalinių asmenų. Visiškai konfidencialumo užtikrinti nepavyksta. Bendradarbiavimo metu, informacijos gavimui reikalinga parašyti vardą ir pavardę. Šeimoje lankomasi savivaldybės transportu, ant kurio yra logotipas. Aplinkiniai įtaria ir nusprendžia, kodėl dažnai lankomasi toje šeimoje.
  8. Asmens duomenų tvarkymo taisyklės, dokumentai reglamentuojantys asmens duomenų saugojimo politiką ir kt.
  9. Kalbame be pavardžių ar žmogaus duomenų
  10. Mažiau kalbėti