Verslo komunikacija Facebook Lietuvos rinkoje

Gerb. Respondente, šios anketos tikslas atlikti tyrimą, siekiant išsiaiškinti, kokias priemones UAB „Tele2“ naudoja savo verslo komunikacijoje Facebook socialiniame tinkle. Apklausa anoniminė. Jūsų užpildytos anketos duomenimis naudosis tik tyrėjas, jie niekur nebus skelbiami taip, kad būtų galima atpažinti Jūsų asmenį. Maloniai kviečiame dalyvauti apklausoje. Ji padės pasiekti nustatytą tyrimo tikslą.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip dažnai naudojatės „Facebook“? ✪

2. Ką manote apie verslo įmonių puslapių kūrimąsi socialiniuose tinkluose? ✪

3. Kiek verslo įmonių puslapių esate įtraukę į savo „mėgstamų“ sąrašą? ✪

4. Kaip dažnai lankotės „mėgstamų“ įmonių puslapiuose? ✪

5. Kokią informaciją norėtumėte rasti „mėgstamų“ įmonių puslapiuose? ✪

6. Kokiu būdu dažniausiai reiškiate savo nuomonę? ✪

7. Kas paskatintų būti aktyvesniu puslapio gerbėju? ✪

8. Kokia puslapiuose skelbiama informacija labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį? ✪

9. Ar pridėję naujus draugus, skatinate juos prisijungti prie UAB „Tele2“ tinklapio? ✪

10. UAB "Tele2" Facebook profilis man naudingas, nes ✪

1 - visiškai nesutinku
2 - nesutinku
3 - nei sutinku, nei nesutinku
4 - sutinku
5 - visiškai sutinku
Padeda rasti informaciją apie prekę/paslaugą
Yra galimybė apie prekę/paslaugą sužinoti iš vartotojų
Patogiausia gauti pačią naujausią informaciją apie įmonės naujienas, akcijas
Galiu išsakyti savo nuomonę apie prekę/paslaugą ar pateikti siūlymus tiesiogiai
Padeda sukurti artimus ryšius su įmone, kas skatina dar dažniau pirkti ar naudotis paslaugomis

11. Kokių įmonių yra daugiausiai Jūsų „mėgstamų“ sąraše? ✪

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius

Jūsų užimtumo pobūdis ✪