Veiksniai įtakojantys pirkimą virtualioje aplinkoje

Gerbiamas respondente, aš esu Viktorija Moščinskienė, Kauno technologijos universiteto, ekonomikos fakulteto magistrantė. Šios anketos tikslas yra išsiaiškinti pirkimo Internete ypatumus.

1. Tavo lytis

2. Tavo amžius (nurodyk, kiek tau metų)

    …Daugiau…

    3. Kokia tavo nuomonė apie pirkimą Internetu?

    4. Kokias prekes (paslaugas) yra tekę pirkti ar užsisakyti Internetu?

    5. Pažymėk, kiek pritariate žemiau esantiems teiginiams (1 – visiškai nepritariu, 7 – visiškai pritariu):

    6. Pažymėk kiek perkant Internetu tau svarbu žemiau išvardyti dalykai (1 – visiškai nepritariu, 7 – visiškai pritariu)

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą