UserTomas.Survila
Vieša
Pranešti

Veiksniai įtakojantys apsisprendimą pirkti naujoje elektroninėje parduotuvėje

Gerb. Respondente,

Esu SMK Aukštosios mokyklos tarptautinio verslo III kurso studentas ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti veiksnius, įtakojančius apsisprendimą pirkti naujoje elektroninėje parduotuvėje.

Visi šios anketos pagalba gauti duomenys išliks anonimiški, konfidencialūs ir bus naudojami tik tyrimo tikslais, bakalauro baigiamajam darbui parengti.

1. Kada pradėjote pirkti elektroninėse parduotuvėse?Privalomas
2. Ar dažnai perkate naujose elektroninėse parduotuvėse?Privalomas
3. Ar Covid 19 pandemijos metu pirkote naujoje elektroninėje parduotuvėje?Privalomas
4. Įvertinkite savo patirtį naudojantis elektroninių parduotuvių paslaugomis:Privalomas
5. Įvertinkite, ar šie veiksniai paskatina Jus pirkti naujoje elektroninėje parduotuvėje?Privalomas
Labai skatinaSkatinaNei skatina, nei neskatinaNeskatinaVisiškai neskatina
Išsiskiriantis asortimentas
Mažesnė kaina
Nemokamas prekių pristatymas ir grąžinimas
Aiški asmens duomenų apsauga
Nuolaidos ir akcijos
Įvairūs galimi mokėjimo būdai
Įvairūs galimi prekių pristatymo būdai
Elektroninis laiškas, kuris primena apie Jūsų pasirinktas prekes pirkinių krepšelyje
6. Įvertinkite, ar šie veiksniai paskatina Jus pirkti naujoje elektroninėje parduotuvėje?Privalomas
Labai skatinaSkatinaNei skatina, nei neskatinaNeskatinaVisiškai neskatina
Kokybiškos nuotraukos
Detalus prekių aprašymas
Naršymo paprastumas
Galimybė palyginti produktus
Sklandžiai veikianti elektroninė parduotuvė
DUK (dažniausiai užduodamų klausimų skiltis)
7. Pasirinkite, kurie elementai Jums svarbūs perkant naujoje elektroninėje parduotuvėje:Privalomas
TaipNe
Lengvai randama informacija apie naują elektroninę parduotuvę
Draugų/šeimos narių rekomendacijos apie naują elektroninę parduotuvę
Naują elektroninę parduotuvę reklamuoja žinomas žmogus (influenceris)
Vizualiai patrauklus naujos elektroninės parduotuvės dizainas
Galimybė susisiekti su naujos elektroninės parduotuvės konsultantu realiu laiku
Dažnai matoma naujos elektroninės parduotuvės reklama
8. Nejaučiu jokios baimės dėl rizikos pirkdama/-s naujoje elektroninėje parduotuvėje:Privalomas
9. Pasirinkite, kurie elementai įtakoja Jūsų sprendimą nepirkti naujoje elektroninėje parduotuvėje:Privalomas
TaipNe
Ankstesnė neigiama patirtis perkant elektroninėje parduotuvėje
Būtinas paskyros sukūrimas prieš perkant elektroninėje parduotuvėje
Lėtai veikianti elektroninė parduotuvė
Iššokančios, blaškančios reklamos
Nekokybiškos nuotraukos
Neišsamūs prekių aprašymai
Nelogiškas prekių išdėstymas
Blogi atsiliepimai apie parduotuvę
Nepatogūs prekių pristatymo būdai
Nėra plataus atsiskaitymo būdų pasirinkimo
Suvokiama rizika
10. Jūsų lytis:Privalomas
11. Jūsų amžius:Privalomas
12. Gyvenamoji vieta:Privalomas
13. Jūsų išsilavinimas:Privalomas