UserTomas.Survila
Vieša
Pranešti

Veiksniai įtakojantys apsisprendimą pirkti naujoje elektroninėje parduotuvėje

Gerb. Respondente,

Esu SMK Aukštosios mokyklos tarptautinio verslo III kurso studentas ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti veiksnius, įtakojančius apsisprendimą pirkti naujoje elektroninėje parduotuvėje.

Visi šios anketos pagalba gauti duomenys išliks anonimiški, konfidencialūs ir bus naudojami tik tyrimo tikslais, bakalauro baigiamajam darbui parengti.

1. Kada pradėjote pirkti elektroninėse parduotuvėse?
2. Ar dažnai perkate naujose elektroninėse parduotuvėse?
3. Ar Covid 19 pandemijos metu pirkote naujoje elektroninėje parduotuvėje?
4. Įvertinkite savo patirtį naudojantis elektroninių parduotuvių paslaugomis:
5. Įvertinkite, ar šie veiksniai paskatina Jus pirkti naujoje elektroninėje parduotuvėje?
6. Įvertinkite, ar šie veiksniai paskatina Jus pirkti naujoje elektroninėje parduotuvėje?
7. Pasirinkite, kurie elementai Jums svarbūs perkant naujoje elektroninėje parduotuvėje:
8. Nejaučiu jokios baimės dėl rizikos pirkdama/-s naujoje elektroninėje parduotuvėje:
9. Pasirinkite, kurie elementai įtakoja Jūsų sprendimą nepirkti naujoje elektroninėje parduotuvėje:
10. Jūsų lytis:
11. Jūsų amžius:
12. Gyvenamoji vieta:
13. Jūsų išsilavinimas:

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų48514
Atsakymų9143

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »