VEIKSNIAI DIDINANTYS IKIMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ MOTYVACIJĄ TAPTI UGDYMO ĮSTAIGOS VADOVAIS

Esu ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Švietimo lyderystės programos magistrantūros studentas Mindaugas Kliokmanas. Rašau baigiamąjį darbą tema: „Veiksniai didinantys ikimokyklinio ugdymo įstaigų darbuotojų motyvaciją tapti ugdymo įstaigos vadovais”.

Atliekant tyrimą siekiama išsiaiškinti, kokie veiksniai  didina motyvuoja tapti ugdymo įstaigos vadovu. Ši anketinė apklausa anoniminė, jos duomenys bus viešai pateikiami tik apibendrinti ir statistiškai apdoroti. Vidutinė pildymo trukmė iki 5 min.

Jei turite kokių nors klausimų, susijusių su duomenų apsauga prieš arba po dalyvavimo tyrime, prašome susisiekti el. paštu: [email protected] 

Iš anksto dėkoju už Jūsų skirtą laiką pildant šią anketą!

Aš perskaičiau aukščiau pateiktą informaciją ir duodu sutikimą rinkti asmeninius duomenis aukščiau nurodytais tikslais

Jūsų užimamos pareigos

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Bendras Jūsų darbo stažas

Jūsų vadybinis darbo stažas? (jei esate / buvote pavaduotoja (s) arba laikinai ėjote direktoriaus pareigas)

Kokiame mieste/rajone Jūs gyvenate?

    …Daugiau…

    Jūsų lytis

    Ar esate svarstęs(-čiusi) galimybę siekti ikimokyklinio ugdymo įstaigos vadovo pareigų?

    Įvertinkite kiek šie veiksniai yra arba galėtų būti svarbūs Jums ketinant tapti ikimokyklinio ugdymo įstaigos vadovu ? Įvertinkite balais nuo 1 iki 5 pagal svarbą.

    Jums ketinant siekti ikimokyklinio ugdymo įstaigos vadovo pareigų, kiek šie veiksniai demotyvuotų Jus tai daryti? Įvertinkite balais nuo 1 iki 5 pagal svarbą.

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą