Veiksniai, darantys įtaką klientų pasirinkimui pasinaudoti vieša savitarna

Gerb. Respondente,

esu Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto Verslo operacijų valdymo programos magistrantūros studijų studentė. Šiuo metu rašau magistro darbą kurio tikslas nustatyti veiksnius, lemiančius vartotojų sprendimą pasinaudoti viešosios savitarnos technologijomis.

Vieša savitarna - toks savitarnos tipas, kurias naudodamas klientas gali gauti paslaugą/prekę pats, tačiau viešoje vietoje, esant kitiems žmonėms (klientams, darbuotojams) šalia.

Pavyzdžiai:  savitarnos kasa, savarankiško skanavimo aparatai scan&go, smulkių prekių savitarnos kioskas (pvz.: šokoladukas, vanduo, akių lęšiai), savarankiškas maisto užsakymas kavinėje (pvz.: McDonald's restorane esantys interaktyvūs maisto užsakymo ir apmokėjimo kioskai).

 

Kviečiu Jus dalyvauti apklausoje. Apklausa yra anoniminė. Gauti rezultatai bus apibendrinti ir panaudoti mokymosi tikslais. Jeigu kiltų klausimų, galite susisiekti el.paštu: [email protected]

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius ✪

Aš bent kartą buvau pasinaudojęs/usi vieša savitarna ✪

1. Manau, kad savitarnos technologijos suteikia žmonėms daugiau galimybių palengvinti savo kasdienį gyvenimą  ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

2. Kiti žmonės kreipiasi į mane patarimo ar kitais klausimais dėl naujų technologijų ✪

1 - niekada 5 - dažnai

3. Aš noriai naudoju pažangiausias, naujausias technologijas ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

4. Paprastai be kitų pagalbos galiu išsiaiškinti naujų, inovatyvių technologijų produktus ar paslaugas, jų naudojimą ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

5. Aš neatsilieku nuo technologinių pokyčių savo interesų srityje ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

6. Naudojimasis savitarnos sistema man nėra sudėtingas ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

7. Aš sutaupau laiko naudojantis savitarnos sistema ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

8. Naudojant savitarnos sistemą, manau, kad galiu gauti paslaugą efektyviau ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

9. Man nėra sunku atlikti įvairias operacijas naudojat savitarną ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

10. Manau, kad savitarnos sistema neturi trūkumų ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

11. Savitarnos technologijų naudojimas man yra įdomus ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

12. Man patinka kaip vizualiai atrodo savitarnos sistemos ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

13. Naudojimasis savitarnos sistema iš esmės patenkina mano lūkesčius ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

14. Manau, kad savitarnos naudojimas yra smagus ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

15. Man patinka naudotis savitarnos sistema ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

16. Aš žadu ateityje tęsti savitarnos sistemų naudojimą ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

17.Ten, kur bus įdiegta savitarnos sistema aš ja pasinaudosiu ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

18. Aš galėčiau rekomenduoti kitiems naudotis savitarna ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku

19. Aš norėčiau, kad ten kur to nėra, būtų įdiegta savitarnos sistema ✪

1 - visiškai nesutinku 5- sutinku