Userdaiben1
Results403
Privati
Pranešti
Anketa neaktyvi

Vartotojų suvokiamos įmonių socialinės atsakomybės įtaka įmonės lojalumui

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto marketingo valdymo magistro studijų studentė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – ištirti, kokią įtaką vartotojų suvokiama įmonių socialinė atsakomybė daro įmonės lojalumui.
Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs. Surinkti ir apibendrinti duomenys bus naudojami tik baigiamajam magistro darbui parengti.
Anketos pildymas užtruks apie 5 min. Kilus klausimams, kreipkitės el. paštu daiva.beniulyte@ktu.edu.
Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos meniu

Kita anketa »