Uservikviktorija39
Vieša
Pranešti

Vartotojų suvokiamos AB ,,Telia Lietuva” prekės ženklo vertės tyrimas

Gerb. Respondente,

Esu Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto IV kurso studentė Viktorija Butkevičiūtė ir atliekų tyrimą, kuriuo siekiu išanalizuoti AB ,,Telia Lietuva" prekės ženklo (PŽ) vartotojų suvokiamą vertę. Anketa yra anoniminė, jos rezultati bus naudojami baigiamajame bakalauro darbe. Ačiū už Jūsų atsakymus.

Pildymo instrukcijos:

Anketa sudaryta iš kelių tipų klausimų. Kai kuriuose klausimuose vieną atsakymą reikia rinktis iš diejų ar daugiau variantų, yra keli atviri klausimai bei Likert'o tipo skalės, kuriose reikia pasirinkti labiausiai Jūsų nuomonei tinkantį atsakymą (balą), kur [1] - visiškai nesutinku, [5] - visiškai sutinku. 

Trukmė: iki 5 min.

1. Ar žinote AB ,,Telia Lietuva” prekės ženklą (paveikslėlis žemiau)?Privalomas
Jei atsakėte ne, toliau į klausimus neatsakinėkite
Pic
2. AB ,,Telia Lietuva" paslaugomis naudojatės kaip individualus ar kaip verslo klientas?Privalomas
Jei esate verslo atstovas, toliau į klausimus neatsakinėkite
2. Kuriuos ir šių prekės ženklų esate matę?Privalomas
Pic
3. Ar žinote kokią paslaugą / produktą šie prekės ženklai atstovauja?Privalomas
Atviro atsakymo vietoje išvardinkite prekes / paslaugas, kurias atsyovauja kiekvienas PŽ
Pic
4. Kaip dažnai matėte šį prekės ženklą per pastarąsias dvi savaites?Privalomas
Pic
5. Ar šiuo metu esate AB ,,Telia Lietuva" paslaugų vartotojas?Privalomas
7. Kokiomis AB ,,Telia Lietuva” paslaugomis naudojatės ir ar jos patenkina Jūsų poreikius?Privalomas
NesinaudojuNaudojuosi, esu patenkintasNaudojuosi, bet esu nepatenkintas
Televizija
Mobilusis ryšys
Fiksuotas ryšys (laidinis telefonas)
Internetas
Mobilusis parašas
Įrangos pardavimai
8. Ar esate patenkintas aptarnavimo kokybe išvardintose srityse?Privalomas
Esu patenkintasNegaliu atsakytiEsu nepatenkintas
Darbuotojų aptarnavimas telefonu
Darbuotojų aptarnavimas TELIA salone
Pagalba, sprendžiant iškilusias problemas
Greitis, spendžiant iškilusias problemas
Darbuotojų profesionalumas
Darbuotojų paslaugumas
Tinkamas, malonus darbuotojų bendravimas
9. Jei galėtumėte pakeisti vieną dalyką AB ,,Telia Lietuva” įmonės paslaugų teikime, kas tai būtų?
10. Suranguokite mobilaus ryšio operatorių prekės ženklus nuo labiausiai patinkančio (1) iki mažiausiai patinkančio (3):Privalomas
123
Telia
Tele2
Bitė
11. Kaip tikėtina, kad per ateinančius metus tapsite / liksite AB ,,Telia Lietuva” vartotoju?
12. Kaip vertinate pagrindinių AB ,,Telia Lietuva” paslaugų kainas?Privalomas
Per brangu, neatitinka kokybėsBrangu, tačiau kokybiškaKaina atitinka kokybęKaina žemesnė, nei mokėčiau už tokią kokybę
Televizija
Mobilus ryšys
Fiksuotas ryšys (laidinis telefonas)
Internetas
Mobilusis parašas
13. Kokios asociacijos Jums kyla, pamačius AB ,,Telia Lietuva” prekės ženklą, ?Privalomas
PŽ - prekės ženklas
Pic
Visiškai sutinkuLabiau sutinkuNei sutinku, nei nesutinkuLabiau nesutinkuVisiškai nesutinku
Aukštos kokybės PŽ
Patikimas PŽ
Stiprus PŽ
Pelningas PŽ
Unikalus PŽ
Rūpestingas PŽ
Lyderis tarp konkurentų
Prestižinis PŽ
Sąžiningas PŽ
Sėkmingas PŽ
Šiuolaikiškas PŽ
15. Kiek metų esate / buvote AB ,,Telia Lietuva” klientas?Privalomas
16. Įvertinkite, ar pritariate teiginiams, esantiems žemiau?Privalomas
Jei nesate susidurę, žymėkite ,,nežinau / negaliu atsakyti"
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Per pastaruosiuos metus aš prisirišau prie AB „Telia Lietuva”
Manau, kad AB „Telia Lietuva itin vertina klientus, santykius su jais
Manau, kad AB „Telia Lietuva yra / būtų verta mano ištikimo bendradarbiavimo su jais
AB „Telia Lietuva“ paslaugas rekomenduočiau savo draugui / pažįstamam
17. Ar kada nors svarstėte investuoti į AB ,,Telia Lietuva” akcijas? Jei galite, pakomentuokite kodėl.Privalomas
18. Koks yra Jūsų amžius?Privalomas
19. Koks šiuo metu Jūsų pagrindinis užsiėmimas?