Vartotojų požiūris į socialinį atsakingumą versle

Šią anketą atlieka Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto 4-o kurso studentė, Rasa Vileikytė. Anketos tikslas - vartotojų požiūrio į socialinį atsakingumą tyrimas.Kiekvienas iš mūsų yra vartotojas, todėl tikiuosi geranoriško Jūsų bendradarbiavimo. Iš anksto dėkoju už dalyvavimą apklausoje. Kolektyvinės socialinės atsakomybės apibrėžimas: Įmonės turi dviejų rušių atsakomybę – komercinę (kad jų verslas būtų sėkmingas) ir socialinę (tai jų vaidmuo visuomenėje ir bendruomenėje). Tai reiškia, jog daugumą įmonių šiandien siekdamos pelno turi nepamiršti aplinkosaugos, savo darbuotojų, užsiimti etiška prekyba ir tapti vietinės bendruomenės, kurioje ji veikia, dalimi.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Komercinės ir pramonės įmonės nepakankamai skiria dėmesio socialiniam atsakingumui versle.

2. Perkant produktą ar paslaugą, kiek Jums svarbus įmonės socialinis atsakingumas?

3. Kurie iš žemiau pateiktų faktorių Jums turi reikšmės, sprendžiant apie įmonę?

4. Ar mokėtumėte daugiau už produktus, kurie neteršia aplinkos ir pagaminti socialiai atsakingai?

5. Geriausia įmonėms, kurios aktyviai veikia remiantis socialiniu atsakingumu versle, būtų...

6. Įmonė turėtų remti šias sritis:

7. Ką nuveikėte per praėjusius metus?

8. Kokios moralinės atsakomybės rūšies organizacijai neatleistumėte?

9. Jūsų žinios apie „Vietos darbotvarkė 21“ Lietuvoje dokumentą?

10. Jūsų žinios apie OHSAS 18001, SA 800, EMAS, ISO ir panašius standartus:

11. Ar pirktumėte kavą, jei ji būtų pagaminta pažeidžiant darbuotojų teises?

12. Jei būtumėte verslininkas, ar skirtumėte dalį pelno kolektyvinei socialinei atsakomybei?

13. Jūsų nuomonė apie „Krekenavos“ „vokelių“ atvejį.

14. Tolimesnis Jūsų „Krekenavos“ vartojimas:

15. Jūsų lytis:

16. Koks Jūsų amžius?

17. Jūsų išsilavinimas:

18. Jūsų pajamos per mėnesį: