Vartotojų požiūris į prekės ženklo „Volfas Engelman“ marketingo komunikacijos kanalų naudojimą

Sveiki,
Esu Vytauto Didžiojo universiteto, IV kurso studentė ir atlieku tyrimą baigiamajam darbui, kurio tema - „Tradicinių ir modernių komunikacijos kanalų derinimo analizė:  „Volfas Engelman“ prekės ženklo atvejis“. Šiuo tyrimu siekiu išsiaiškinti respondentų požiūrį į „Volfas Engelman“ organizacijos tradicinių ir modernių komunikacijos kanalų naudojimą bei jų derinimą. Man svarbi Jūsų nuomonė ir būčiau labai dėkinga, jei atsakytumėte į žemiau pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė ir ši informacija bus naudojama tyrimo tikslams pasiekti.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kokiais komunikacijos kanalais naudojatės dažniausiai? ✪

(galimi keli atsakymo variantai)

2. Kokio formato reklamos jums patinka labiausiai? ✪

3. Atsakykite į šiuos teiginius ✪

Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Man svarbu kuriuose komunikacijos kanaluose yra skleidžiama reklama
Man svarbu, kad prekės ženklo reklamos skleistų tą pačią žinutę
Man svarbus vaizdingas reklamos pateikimas
Man svarbi informacija, kuri girdima reklamoje
Per dažna produkto reklama man sukelia blogą įspūdį apie prekės ženklą

5. Kuris lietuviškas prekės ženklas pirmas pasirodo mintyse, kai prakalbama apie alų? ✪

6. Ar Jums žinomas "Volfas Engelman" prekės ženklas?  ✪

(Jei atsakymas ne, prieikite prie 20 klausimo)
6. Ar Jums žinomas "Volfas Engelman" prekės ženklas?

7. Iš kur sužinojote apie šį prekės ženklą?

8. Ar esate įsigiję “Volfas Engelman” produktų, paskatinti reklamos?

9. Kokius komunikacijos kanalus naudojate, kai norite sekti naujienas apie prekės ženklą "Volfas Engelman"?

(galimi keli atsakymo variantai)

10. Kaip dažnai susiduriate su „Volfas Engelman“ prekės ženklo reklamomis/komunikacinėmis žinutėmis?

11. Ar esate pastebėję šią "Volfas Engelman" lauko reklamą?

11. Ar esate pastebėję šią "Volfas Engelman" lauko reklamą?

12. Ar esate pastebėję šią "Volfas Engelman" reklamą?

13. Ar esate pastebėję šią "Volfas Engelman" reklamą?

13. Ar esate pastebėję šią "Volfas Engelman" reklamą?

14. Ar esate pastebėję šią "Volfas Engelman" reklamą?

14. Ar esate pastebėję šią "Volfas Engelman" reklamą?

15. Ar esate pastebėję šią "Volfas Engelman" reklamą?

15. Ar esate pastebėję šią "Volfas Engelman" reklamą?

16. Kaip vertinate „Volfas Engelman“ marketingo komunikaciją siekiant pritraukti vartotojus?

17. Ar pritariate tam, kad Volfas Engelman prekės ženklas alaus gamybos industrijoje yra mylimiausias?

18. Kuriuose komunikacijos kanale "Volfas Engelman" reklama patraukė Jūsų dėmesį labiausiai?

(Žymėkite skalėje nuo 1 - visiškai nepatraukė dėmesio, iki 5 - labai patraukė dėmesį. Žymėkite „3” jei neturite nuomonės)
Visiškai nepatraukė dėmesio (1)
Nepatraukė dėmesio (2)
Neturiu nuomonės (3)
Truputį patraukė dėmesį (4)
Labai patraukė dėmesį (5)
Reklama televizijoje
Reklama radijuje
Lauko stendų reklama
Nuomonės formuotojų (angl. influencer) skleidžiama reklama
Reklama Youtube/tinklalaidėse (angl. podcast)
"Volfas Engelman" organizuojami renginiai (Aludarių diena; Nacionalinė degustacija; "NE JUBILIEJUS")
"Volfas Engelman" reklama įvairiuose miestų renginiuose (Kitokie pasikalbėjimai, Kauno Hanzos dienos)
"Volfas Engelman" socialinių tinklų reklama
Iššokančios reklamos internete

19. Su kuo susijusios informacijos trūksta prekės ženklo “Volfas Engelman” vykdomoje marketingo komunikacijoje?

(įrašykite)

20. Jūsų lytis? ✪

21. Jūsų amžius? ✪