Vartotojų poreikių tyrimas

Gerb. Respondente,

Sveiki, esu Mindaugas D., Klaipėdos Socialinių mokslų kolegijos, 4 kurso studentas, atlieku tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti vartotojų poreikius, kurie padės kuriant internetinės paslaugos Onprint.lt reklamos kampaniją.

 Onprint.lt yra internetinis marketas/spaustuvė teikiantis (-i) spaudos paslaugas. Šioje svetainėje galima užsisakyti spaudos, išorinės reklamos gaminių, pasirinkti arba pačiam, nemokamai, susimaketuoti maketą spaudai.

 

Anketa anoniminė (nereikia nurodyti savo vardo ir pavardės). Anketoje nėra “teisingų” ar “klaidingų” atsakymų – svarbiausia Jūsų asmeninė nuomonė. 

1. Kiek kartų per metus naudotumetes internetinės spaustuvės paslaugomis?

2. Kokiomis dažniausiai spaustuvės paslaugomis Jūs naudojatės?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    3. Kodėl naudotumetės internetinės spaustuvės paslaugomis?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      4. Kas paskatintų Jus dažniau naudotis onprint.lt teikiamomis paslaugomis?

      5. Kiek kartų metuose tam tikrus produktus užsisakytumetė internetinėje spaustuvuvėje?

      6. Kokiu paros metu Jums labiausiai tiktu apsipirkinėti onprint.lt?

      7. Kuo Onprint.lt reklama turėtu patraukti Jūsų žvilgsnį?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        8. Kas Jus paskatintų kitą kartą naudotis Onprint.lt teikiamomis paslaugomis, jei:

        9. Kokia nuolaidą Jums atrodo patraukliausiai, neatsižvelgiant į jos dydį?

        10. Jūsų lytis

        11. Koks Jūsų amžius?

        12. Jūsų išsilavinimas:

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          13. Kokia Jūsų socialinė padėtis?

          Kitas variantas

            …Daugiau…

            14. Jūsų pajamos per mėnesį:

            Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą