Vartotojų nuomonės apie AB „Lietuvos pašto“ Panevėžio filialo Utenos centrinio pašto (Basanavičiaus g. 59) paslaugų kokybę tyrimas

 Gerbiamas respondente,

 Utenos kolegijos verslo ir technologijų fakulteto verslo vadybos studijų programos III kurso studentė atlieka apklausą.

 Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie AB „Lietuvos pašto“ Panevėžio filialo Utenos centrinio pašto (Basanavičiaus g. 59) paslaugų kokybę. Apklausa yra anoniminė. Gauti duomenys bus apibendrinti ir naudojami baigiamajame darbe. Visi klausimai labai svarbūs, todėl atsakydami į visus klausimus, pažymėkite vieną Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymo variantą, jei nenurodyta kitaip.

 Iš anksto dėkoju už atsakymus.

 

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar naudojatės AB „Lietuvos pašto“ Panevėžio filialo Utenos centrinio pašto (Basanavičiaus g. 59) (toliau – Utenos centinio pašto) teikiamomis paslaugomis?

2. Nurodykite priežastis dėl kurių nesinaudojate Utenos centrinio pašto teikiamomis paslaugomis (įvertinkite kiekvieną pateiktą variantą).

ATSAKĘ PEREIKITE PRIE 14 KLAUSIMO.
Sutinku
Nesutinku
Neturiu nuomonės
a) Pašto paslaugos man nereikalingos;
b) Man per dideli paslaugų įkainiai;
c) Nepasitikiu pašto paslaugų saugumu;
d) Netenkina paslaugų teikimo sąlygos;
e) Manęs netenkina aptarnaujančio personalo darbas;
f) Man nepatogus Utenos centrinio pašto darbo laikas;
g) Man nepatogi Utenos centrinio pašto vieta;
h) Naudojuosi kito paslaugų teikėjo paslaugomis;
i) Kita.

3. Nurodykite kaip dažnai naudojatės lentelėje pateiktomis Utenos centrinio pašto teikiamomis paslaugomis (įvertinkite kiekvieną pateiktą variantą).

1 - 3 kartus per savaitę;
4 - 6 kartus per savaitę;
Kelis kartus per mėnesį;
Kartą per mėnesį;
Kartą per metus;
Keletą kartų per metus;
Rečiau nei kartą per metus.
Nesinaudoju.
a) Pašto korespondencijos siuntimu;
b) Greitojo pašto siuntų paslaugomis (EMS);
c) Spaudos prenumerata;
d) Pašto reikmenų (vokų, pašto ženklų ir pan.) pirkimu;
e) Siuntinių siuntimas Lietuvoje;
f) Siuntinių siuntimas į Užsienį;
g) Finansinėmis (taupymo lakštai, mokesčių mokėjimas, ir pan.).

4. Pagal pateiktus kriterijus įvertinkite Utenos centinio pašto klientų aptarnavimo salės apipavidalinimą ir aptarnaujančio personalo išvaizdą (įvertinkiite kiekvieną pateiktą variantą).

Taip;
Ne;
Nežinau.
a) Klientus aptarnaujantis personalas atrodo švariai ir tvarkingai;
b) Klientus aptarnaujantis personalas turi identifikacines korteles;
c) Informaciniai lankstinukai ir stendai lengvai prieinami;
d) Klientų aptarnavimo salė švari ir tvarkinga;
e) Prekės išdėliotos matomose vietose;
f) Klientų aptarnavimo salėje nėra klientų grūsties.

5. Pagal pateiktus kriterijus įvertinkite Utenos centinio pašto aptarnaujančio personalo požiūrį ir elgseną (įvertinkite kiekvieną pateiktą variantą).

Taip;
Ne;
Nežinau.
a) Aptarnaujantis personalas mandagus;
b) Aptarnaujantis personalas dėmesingas klientams;
c) Aptarnaujantis personalas pasiūlo papildomų paslaugų;
d) Aptarnaujantis personalas siekia pasiūlyti Jums tinkamiausią paslaugos variantą;
e) Aptarnaujantis personalas dirba atsakingai;
f) Aptarnaujantis personalas kruopštus.

6. Pagal pateiktus kriterijus įvertinkite Utenos centinio pašto aptarnaujančio personalo profesionalumą ir įgūdžius (įvertinkite kiekvieną pateiktą variantą).

Taip;
Ne;
Nežinau.
a) Aptarnaujantis personalas paslaugos teikimo metu suteikia visą Jums reikiamą informaciją;
b) Aptarnaujantis personalas dirba profesionaliai;
c) Aptarnaujantis personalas aptarnauja greitai ir kokybiškai;
d) Aptarnaujantis personalas padeda pasirinkti Jums tinkamiausią paslaugą;

7. Pagal pateiktus kriterijus įvertinkite Utenos centinio pašto aptarnaujančio personalo darbą (įvertinkite kiekvieną pateiktą variantą).

Taip;
Ne;
Nežinau.
a) Aptarnaujantis personalas suteikia tiksliai tokią paslaugą, kokios Jūs pageidaujate;
b) Aptarnaujantis personalas dirba nuosekliai;
c) Aptarnaujantis personalas visada savo darbo vietoje.

8. Ar Jums yra tekę pateikti skundą ar tiesiog išsakyti nepasitenkinimą dėl Utenos centrinio pašto teikimų paslaugų ar aptarnavimo?

9. Kaip į Jūsų pateiktą skundą ar išsakytą nepasitenkinimą dėl Utenos centrinio pašto teikimų paslaugų ar aptarnavimo, reagavo skundą priimantis darbuotojas?

10. Ar visada Utenos centrinio pašto aptarnaujantis personalas išduoda paslaugos teikimo čekį?

11. Kaip vertinate Utenos centrinio pašto darbo laiką?

Darbo laikas: Klientų aptarnavimo salė: I – VI – 8:00 – 19:00, VII – 8:00 – 14:00; Siuntų išdavimo skyrius: I – VI – 5:00 – 16:00, VII – 5:00 – 12:00.

12. Įvertinkite Utenos centrinio pašto paslaugų teikimo vietos ypatybes? (Atsakymą pažymėkite skalėke nuo 1 iki 10, kur ...)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
a) Privažiavimas (kur: 1 – labai lengvas, ..., 10 – labai sunkus).
b) Pasiekiamumas (kur: 1 – labai lengvai pasiekiama , ..., 10 – labai sunkiai pasiekiama).
c) Atstumas nuo namų ar dažnai lankomų vietų (kur: 1 – labai arti, ..., 10 – labai toli).

13. Įvertinkite remdamiesi savo nuomone: (atsakymą pažymėkite skalėje nuo 1 iki 10, kur...)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
a) Utenos centrinio pašto korespondencijos bei siuntinių prisatymo greitumą (kur: 1 – labai lėta , ..., 10 – labai greita).
b) Utenos centrinio pašto paslaugų įkainių prieinamumą Jums (kur: 1 – neprieinami , ..., 10 – prieinami).
c) Utenos centrinio pašto teikiamų paslaugų kokybę (kur: 1 – labai prasta, ..., 10 – puiki).

14. Jūsų lytis:

15. Jūsų amžius:

16. Jūsų išsilavinimas:

17. Jūsų socialinė padėtis:

18. Vidutinės Jūsų šeimos pajamos per mėnesį: