Vartotojų nuomonė apie reklamos sklaidos (priemonių) internete efektyvumą

Gerbiamas respondente,

Esu Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų programos III kurso studentė. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie reklamos priemonių internete efektyvumą.

Gauti tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame darbe. Garantuoju visišką Jūsų konfidencialumą ir anonimiškumą.

       Kiekvienas Jūsų atsakymas bus labai naudingas ir reikalingas tolesniam mano tyrimui.

 

 

Pic
2. Internetą dažniausiai naudojate:
viskam
Mokslams ir bendravimui su kitais
viskam
bendravimui su kitais ir pramogoms
Interneta naudoju viskam
praktiskai viskam naudoju interneta
Maždaug vienodai ir mokslams, ir pramogoms.
Visoms išvardytoms
Viskam
Mokslams ir bendravimui su kitais
Viesiems isvardintiems
Informacijos paieškai
visiems isvardintiems
Darbui, verslui, pramogoms, bendravimui
Darbui, Pramogoms/hobiams, mokslasms.
Internetą naudoju viskam
Visi atsakymo variantai
mokslui, bendravimui, pramogoms
Darbui, mokslams, bendravimui, informacijos paieskai