Vartotojų nuomonė apie organizacijų reklamavimasi socialiniuose tinklapiuose

Gerb.respondente, Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakultete atliekamas tyrimas, kurio metu siekiama išsiaiškinti vartotojų nuomone apie organizacijų reklamavimasi socialiniuose tinklapiuose . Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis?

Jūsų amžius:

Jūsų socialinė padėtis?

Jūsų išsilavinimas:

Kaip dažnai naudojates socialinias tinklalapiais?

Ką manote apie organizacijų reklamavimasi socialinuose tinklalapiuose?

Ar Jums patinkanti organizacija reklamuojasi socialiniuose tinklalapiuose?

Jūsų manymu reklama Jums yra?

Kaip Jus veikia reklama socialiniuose tinklapiuose?

Ar užsisakote prekes/paslaugas socialinuose tinklalapiuose?

Ar dažnai įtakojant reklamos priemonėms / paslaugoms įsigyjate nereikalinga daiktą socialiniuose tinklapiuose?

Ar dažnai reklama paskatina įsigyti reklamuojama prekę / paslaugą socialiniuose tinklalapiuose?

Ar reklama socialiniuose tinklalapiuose netrukdo Jums bendrauti?

Kokio tipo reklamos socialiniuose tinklalapiuose labiausiai Jus domina?

Priežastis dėl kurios labiau perkate prekes iš socialinio tinklalapio nei iš paruotuvės?

Ar reklama spaudoje, televizijoje efektyvesnė nei socialiniuose tinklalapiuose?

Į kokias reklamuojamas prekes / paslaugas dažniausiai atkreipiate demesį?

Kas atkreipia Jūsų dėmesį reklamose socialinuose tinklalapiuose?

Kaip manote kokio tipo reklama yra veiksmingiausia socialiniuose tinklalapiuos?