Vartotojų lojalumas mobiliojo ryšio operatoriui

Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas yra ištirti vartotojų lojalumą mobiliojo ryšio operatoriui. Ši apklausa yra anoniminė ir bus naudojama tik tyrimo tikslais. Dėkoju už dalyvavimą!
Jei pasirinkote "Kita"
nzn
dovana
Akcijos, labas pasas, draugai...
Geras ryšys, geras akcijinis planas ir geras numeris, bei sutartis be įsipareigojimų, nes 33 Lt = 725 min/mėn. ir 350 sms per parą.
įmonė naudojasi vieningu nemokamu planu tarp savų
draugai, tevai naudojasi tuo paciu rysiu
Nuolat vykdomos vartotojui palankios akcijos, leidžiančios sutaupyti.
Akcijos
Draugai visi ten pat buvo
neimanoma susekti
visi šeimos nariai naudojasi to paties ryšio operatoriaus paslaugomis
padovanojo numeri
daug kontaktu turi si rysi.
naudojuosi jau 8 metai tuo metu jis buvo lyderis
Nuo mazens naudoju ir nesiskirsiu su Eziu :)
Ryšys
didelis pokalbiu limitas
Atsitiktinai
Artimi žmonės tame pačiame tinkle
labas
pigus tarifai