UserAkvelina
Vieša
Pranešti
Anketa neaktyvi

Vartotojų komunikacijos įpročiai

Gerb. respondente,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto, Turizmo verslo studijų programos antro kurso studentė Akvelina Čuladytė, atlieku tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti jaunimo (16-29 metų) komunikacijos įpročius. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti tik mokymosi tikslams. Vykdomas tyrimas yra anonimiškas, todėl vardo ir pavardės nurodyti nereikia. Anketoje nėra teisingų ar klaidingų atsakymų variantų, svarbiausia tik Jūsų asmeninė nuomonė, kuriai išreikšti užtruksite apie 10 minučių. Atsakydami į anketoje pateiktus klausimus pažymėkite Jums labiausiai tinkančio atsakymo variantą.

Ačiū už Jūsų laiką!

1. Jūsų lytis:
3. Jūsų išsilavinimas:
5. Ar reklama turi įtakos Jūsų prekių ar paslaugų pasirinkimui:
6. Kaip Jūs reaguojate į reklamas?
11. Koks reklamos tipas jums priimtiniausias?
12. Į ką atkreipiate dėmesį spausdintame reklamos tekste ?
13. Kokią įtaką jums daro dažnai pasirodanti reklama?
15. Kokia reklamos trukmė jūsų manymu tinkamiausia?
16. Kokia muzika Jūsų manymu tinkamiausia reklamos metu?
20. Ar manote kad reklama skatina pirkti, net tuomet, kai Jūsų ji nesudomina?

Anketos meniu

Kita anketa »