Vartotojų įsitraukimas į prekės ženklo vertės kūrimą socialiniuose tinkluose

Sveiki, esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Verslo vadybos fakulteto studentė. Rašau baigiamąjį magistro darbą apie universitetų padalinių veiklą socialiniuose tinkluose ir kviečiu dalyvauti universiteto padalinio veiklos socialiniuose tinkluose tyrime.

Ačiū už Jūsų atsakymus!

Ši anketa yra anoniminė, o tyrimo metu surinkti duomenys bus analizuojami apibendrintai ir panaudoti tik mokslo tikslams. Jūsų konfidencialumas yra užtikrinamas.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Lytis: ✪

Amžius: ✪

Statusas: ✪

Ar naudojatės socialiniais tinklais? Jeigu taip, pažymėkite kokiais.  ✪

Kaip dažnai jungiatės prie socialinio tinklo Facebook paskyros?

Kaip vertinate universitetų ir jų padalinių paskyrų kūrimąsi ir aktyvų dalyvavimą socialinėje erdvėje?

Ar sekate VGTU Facebook arba Instagram puslapį?

Ar sekate VGTU Verslo vadybos fakulteto (VVF) Facebook arba Instagram puslapį?

Su kokiomis asociacijomis siejasi VVF kaip prekės ženklas?

Įvertinkite Verslo vadybos fakulteto (VVF) veiklaą socialiniuose tinkluose:

1 - labai gerai
2 - gerai
3 - vidutiniškai
4 - blogai
5 - labai blogai
Kokybiškas turinys
Aktuali informacija
Vaizdinės medžiagos pateikimas (nuotraukos, video)
Konkursai
Įmonių reklama (darbo skelbimai)
Rekomendacijos

Kokie veiksniai paskatintų sekti ir reaguoti į Verslo vadybos fakulteto (VVF) Facebook puslapio pranešimus?

Kokie Verslo vadybos fakulteto (VVF) Facebook puslapio pranešimai domintų prioriteto tvarka?

Mažiausiai domina
Labiausiai domina