Vartotojų įsitraukimas į matomas knygų reklamas „Instagram“ platformoje

Sveiki,

Esu Austėja Mikalainytė,  4 kurso Leidybos ir reklamos studentė Vilniaus universitete. Atlieku baigiamojo bakalauro darbo tyrimą apie knygų reklamos pastebimumą "Instagram" platformoje. Apklausos metu gauti rezultatai bus naudojami tik tyrimo tikslams, todėl užtikrinu visapusišką anonimiškumą.

Ačiū už Jūsų atsakymus.

Anketa neaktyvi

Lytis:

Amžius:

Jūsų išsilavinimas

Kitas variantas

    …Daugiau…

    Kaip dažnai skaitote knygas?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      Kiek lėšų per metus skiriate knygų įsigyjimui?

      Kas Jums turi daugiausiai įtakos renkantis knygą?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        Kaip dažnai pastebite knygų reklamą "Instagram" platformoje?

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          Kokių knygų reklamą dažniausiai pastebite socialiniame tinkle "Instagram"?

          Kitas variantas

            …Daugiau…

            Kokiu pavidalu dažniausiai buvo pateikiama matytos reklamos "Instagram" platformoje

            Kitas variantas

              …Daugiau…

              Kokiu pavidalu socialiniame tinkle "Instagram" pateikiama reklama labiausiai sudomina?

              Kitas variantas

                …Daugiau…

                Kas reklamoje "Instagram" platformoje labiausiai sudomina?

                Kitas variantas

                  …Daugiau…

                  Ar "Instagram" reklamoje svarbesnė vaizdinė, garsinė ar tekstinė informacija?

                  Ar pamačius remiamą (angl. sponsored) reklamą "Instagram" istorijose (angl. stories) ją pažiūrite iki galo?

                  Ar esate apsilankę knygyne (fiziniame, internetiniame) dėl to, kad sudomino matyta knygos reklama?

                  Ar sutinkate su teiginiu, kad matyta reklama ne visuomet gali pritraukti, tačiau ir sumažinti susidomėjimą reklamuojama knyga?

                  Ar esate įsigiję knygą, matytą reklamoje "Instagram" platformoje?

                  Ar reklama "Instagram" platformoje skatina pasidomėti ne tik reklamuojama knyga, bet ir kitomis knygomis, esančiomis knygyno ar leidyklos asortimente?

                  Ar esate įsigiję kitą knygą nei reklamuojama dėl to, kad reklama sudomino apsilankyti knygyne (fiziniame, internetiniame)?

                  Susikurti savo anketą