1. Kiek kartų per metus naudojatės kelionių agentūrų paslaugomis (pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymą)?
Grafikas
Lentelė
Gerb. Respondentai,
Esu V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokyklos marketingo ir pardavimų vadybos trečiojo kurso studentė. Vartotojų elgsenos veiksnių poveikis paslaugų marketingo kompleksui yra aktualus įmonėms, norint patenkinti vartotojų poreikius ir pritraukti naujų klientų. Todėl šis tyrimas padės išsiaiškinti ko tikisi vartotojai iš paslaugų įmonių ir ką reikėtų tobulinti. Vykdomas tyrimas, kurio tikslas - išsiaiškinti, vartotojų elgsenos veiksnių poveikį UAB „Megaturas“ paslaugų marketingo kompleksui. Apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tiriamajame darbe. Į klausimus reikia atsakyti, pasirenkant labiausiai Jums tinkamus variantus.
Ačiū už jūsų pateiktus atsakymus!