Vartotojų elgsenos veiksnių poveikis UAB „Megaturas“ paslaugų marketingo kompleksui.

Gerb. Respondentai,

Esu V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokyklos marketingo ir pardavimų vadybos trečiojo kurso studentė. Vartotojų elgsenos veiksnių poveikis paslaugų marketingo kompleksui yra aktualus įmonėms, norint patenkinti vartotojų poreikius ir pritraukti naujų klientų. Todėl šis tyrimas padės išsiaiškinti ko tikisi vartotojai iš paslaugų įmonių ir ką reikėtų tobulinti. Vykdomas tyrimas, kurio tikslas -  išsiaiškinti, vartotojų elgsenos veiksnių poveikį UAB „Megaturas“  paslaugų marketingo kompleksui. Apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tiriamajame darbe. Į klausimus reikia atsakyti, pasirenkant labiausiai Jums tinkamus variantus.

Ačiū už jūsų pateiktus atsakymus!

Anketa neaktyvi

1. Kiek kartų per metus naudojatės kelionių agentūrų paslaugomis (pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymą)?

2. Dažniausiai keliaujate (pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymą)

Kita

    …Daugiau…

    3.Kur dažniausiai ieškote informacijos apie kelionių agentūras?

    4.Kurie veiksniai, renkantis kelionių agentūros paslaugas, Jums yra svarbiausi (pažymėkite pagal svarbą)?

    5.Kieno nuomonės pirmiausiai klausiate prieš nusprendžiant, kurią kelionių agentūrą pasirinkti?

    6.Jūsų sprendimo priėmimas pirkimo metu būna:

    7.Jūsų pirkimo principai (pažymėkite vieną atsakymą)?

    8.Kokių kelionių agentūrų paslaugomis naudojatės? Įrašykite savo ats.

      …Daugiau…

      9.Ar naudojatės UAB „Megaturo“ paslaugomis? (Jei ne, pereikite prie 14 klausimo)

      10.Kurie veiksniai, renkantis UAB „Megaturas“ paslaugas, lemia jūsų pasirinkimą (pažymėkite pagal svarbą)?

      11.Ar buvo pakartotinis apsipirkimas UAB „Megature“? (Jei ne, pereikite prie 13 klausimo)

      12.Kas lemia Jūsų pakartotinį apsipirkimą UAB „Megaturas“?

      13.Ar Jums pakanka informacijos apie UAB „Megaturas“ teikiamas paslaugas?

      14.Ką darote jei kelionių agentūros suteiktos paslaugos neatitinka jūsų lūkesčių?

      Kita

        …Daugiau…

        15.Jūsų lytis?

        16.Koks Jūsų amžius?

        17.Kokia jūsų gyvenamoji vieta?

        18.Koks jūsų išsilavinimas?

        19.Kokios jūsų pareigos?

        20.Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį?

        Susikurti savo anketą