Vartotojų elgsenos tyrimas

Gerbiami respondenti, mes esame Vilniaus universiteto Kauno Humanitarinio fakuleto  marketingo ir prekybos vadybos 1 kurso studentai ir atliekame tyrimą apie vartotojų elgseną. Mūsų tyrimo tikslas -  išanalizuoti vartotoją kaip pasirinkimo agentą. Apklausa yra anoniminė ir  Jūsų duomenys bus panaudoti tik mūsų tyrimo tikslams. Galite  pasirinkti tik vieną tinkamiausią variantą.
Dėkojame už Jūsų dalyvavimą apklausoje.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jūs perkate drabužius? (jeigu „ne“, pereikite prie 11 klausimo) ✪

2. Kur dažniausiai Jūs perkate drabužius?

3. Kokie kriterijai lemia Jūsų konkretaus drabužio pirkimo vietą?

4. Kokie kriterijai lemia Jūsų konkretaus drabužio pasirinkimą?

5. Ar Jūs ieškote informacijos norėdami nusipirkti konkretų drabužį? (jei „ne“, pereikite prie 7 klausimo)

6. Kokiais informacijos šaltiniais naudojatės norėdami nusipirkti konkretų drabužį?

7. Koks dažniausiai būna Jūsų sprendimas nusipirkti konkretų drabužį?

8. Ar kito žmogaus nuomonė turi įtakos Jūsų sprendimui pirkti konkretų drabužį?

9. Ar Jums per pastaruosius 6 mėnesnius teko nusipirkti drabužį, su kuriuo jautėtės nepatogiai?

10. Ar Jums per pastaruosius 6 mėnesnius teko nusipirkti drabužį, kuris nebuvo vertas tiek, kiek kainavo?

11. Kokia Jūsų lytis? ✪

12. Koks Jūsų amžius? ✪

13. Koks Jūsų išsilavinimas? ✪

14. Kokios Jūsų pajamos per mėnesį?