Vartotojų elgsenos tipų įtaką sporto marketingo komplekso valdymui

Gerą dieną visiems, esu VU magistro studentas ir atlieku tyrimą apie vartotojų poreikų pokyčius. Tyrimu siekiama nustatyti vartotojų elgsenos tipų įtaką sporto marketingo kompleksui Tyrimo gautais rezultatais siekiama bus parengti vartotojų poreikių pokyčių valdymo modelį ir pateikti rekomendacijas sporto klubams.

1. Ar naudojatės sporto ir sveikatingumo klubų teikiamomis paslaugomis:

2. Kaip dažnai lankotės sporto klube:

3. Su kuo lankotės sporto ir sveikatingumo klube:

4. Kokie veiksniai lemia sporto paslaugų vartojimą:

5. Kas yra svarbu renkantis sporto paslaugų teikėją – sporto ir sveikatingumo klubą?

6. Ar esate linkęs mokėti daugiau, jei būtų pasiūlyta:

7. Kuris iš išvardintų veiksnių turi daugiausiai įtakos Jūsų pasitenkinimui vartojant sporto paslaugas:

8. Kuris iš išvardintų veiksnių didina Jūsų lojalumą sporto ir sveikatingumo klubui:

9. Kokių naujų sprendimų tikitės iš sporto paslaugų teikėjų:

10. Kokie sporto ir sveikatingumo marketingo sprendimai turi įtakos Jūsų lojalumui

11. Išskirkite sporto paslaugų vartojime esamus trūkumus

12. Išskirkite sporto paslaugų vartojime esamus privalumus

13. Ar sutinkate su teiginiais:

14. Įvertinkite sporto ir sveikatingumo klubą šiais aspektais (1 prastai, 5 puikiai)

15. Renkantis sporto pasaugų teikėją Jums yra svarbu

16. Jūsų pajamos:

17. Jūsų amžius:

18. Jūsų lytis:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą