Vartotojo teisių apsauga turizmo paslaugų teikimo srityje: teorija ir praktika

šia anketa siekiama sužinoti apie turizmo paslaugų teikimą, paslaugų kokybę, vartotojų žinias apie jų teisių gynimą ir apsaugą turizmo srityje. Šio tyrimo metu gauti duomenys bus naudojami Teisės studijų programos studento diplominiame darbe.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar esate susidūrę su turizmo paslaugų teikimu?

2. Kaip dažnai naudojatės turizmo paslaugu teikėjų paslaugomis?

3. Jei naudojotės kelionių organizatoriaus/agentūrų paslaugomis ar likote jomis patenkinti?

4. Ar kelione likote patenkinti?

5. Kelionės metu Jums netiko:

6. Kelionių organizatorius vykdė savo įsipareigojimus?

7. Jei nevykdė, kokias pasekmes tai sukėlė?

8. Jei likote nepatenkinti teikiamomis paslaugomis (paslaugos neatitiko Jūsų lūkesčių), ką darėte?

9. Ar kelionių organizatorius paaiškino visas kelionės sąlygas?

10. Apie kelionės sąlygas sužinojote:

11. Kokiais kriterijais vadovaujatės rinkdamiesi paslaugų teikėją ?

12. Ar prieš pasirašydami kelionių organizatoriaus/agentūros pasirašytą turizmo paslaugų teikimo sutartį ją atidžiai perskaitote?

13. Jūsų nuomone, ko dar trūktų turizmo paslaugų teikimo sutarčiai?

14. Ar dažnai keliaujate?

15. Į kokią šalį esate (norėtumėte) keliavęs (-usi)?

16. Kelių žvaigždučių viešbutyje apsistojote?

17. Jūsų sprendimui pasirinkti vieną ar kitą turizmo teikėją įtakos turi:

18. Ar Jus tenkina informacija, kurią gaunate rinkdamiesi turizmo paslaugų teikėją?