Vartotojo sprendimo pirkti priėmimo procesas

Siekiama išsiaiškinti, kaip vartotojas nusprendžia įsigyti produktą ar paslaugą
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Įsivaizduokite situaciją. Fotoaparatų gamintojas į rinką pristato naują kompaktinį fotoaparatą. Jūsų veiksmai: ✪

Kas Jums daro didžiausią įtaką perkant? ✪

Kaip reaguojate į kainos sumažinimą? ✪

Koks turi būti produktas, kad sutiktumėte jį pirkti? ✪

Kokią įtaką Jums daro produkto įsigijimo vieta? ✪

Ar reklama įtakoja Jūsų apsisprendimą pirkti? ✪

Jei produktas, kurį norite įsigyti yra priimtinas Jums, bet nėra priimtinas Jūsų artimiesiems, Jūs: ✪

Ar prieš pirkdami daug mąstote? ✪

Kodėl dažniausiai perkate naują produktą? ✪

Ilgą laiką pirkote vieno gamintojo priduktus. Konkurentai pagamino naują gaminį, kuris, esą, yra tikrai kokybiškas. Jūs: ✪

Ar mėgstate naujoves, ar labiau vertinate tai, kas patikrinta? ✪

Jeigu Jums reikėtų rinktis iš kelių beveik identiškų produktų, kurių kaina panaši, Jūs: ✪