Vartotojo įsitraukimas į produkto inovaciją (produkto kūrimą, tobulinimą)

Gerb. Respondente,

Maloniai kviečiu sudalyvauti magistro atliekamame tyrime, kurio metu siekiama išsiaiškinti, kokių motyvų skatinami vartotojai įsitraukia į produktų inovacijas (esamų produktų tobulinimą, naujų produktų kūrimą).

Prašau skirti 5-15 minučių ir pasidalinti savo lūkesčiais ir patirtimi.

Anketa yra anoniminė, todėl Jūsų asmeniniai duomenys niekur nebus viešinami. Gauti rezultatai bus apibendrinti ir naudojami tik mokslinio tyrimo tikslams.

Dėkoju už supratingumą, bendradarbiavimą ir nuoširdžius Jūsų atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip manote ar vartotojų įsitraukimas į naujo produkto kūrimą yra svarbus įmonėms?

2. Jei sutinkate, kad vartotojų įsitraukimas į naujo produkto kūrimą yra svarbus įmonėms, kaip manote, kuo yra/būtų naudingas vartotojų dalyvavimas?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku,nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Gali pagerinti naujų produktų kūrimo spartą ir kokybę
Gali suteikti individualias įžvalgas naudingas inovatyviems produktams
Leistų kurti labiau pritaikytas paslaugas ar produktus, kurios tenkintų tikslinius vartotojų lūkesčius
Sąlygotų klientų pasitenkinimą ir išlaikymą
Leistų pažinti vartotojų poreikius
Gali padėti įmonėms išsiskirti iš konkurentų ir padėti tapti konkurencingesniems
Kita (įrašykite žemiau esančiame langelyje) (NEPRIVALOMA)

Kita (įrašykite)

3. Ar kada nors buvote įsitraukęs į naujo produkto kūrimą?

Jei nebuvote įsitraukęs į naujo produkto kūrimą pažymėkite NE ir pereikite į 7 klausimą

4. Kokiu būdu buvote įsitraukęs (ir kaip dažnai) į naujo produkto kūrimą? (Jei nebuvote įsitraukęs į naujo produkto kūrimą, šį klausimą praleiskite)

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Labai retai
Niekada
Dalyvavau anketinėje apklausoje
Dalyvau individualiame interviu
Dalyvauvau grupinėse diskusijose
Dalyvavau gaminių ir prototipų testavime
Buvau stebimas
Kita (įrašykite žemiau esančiame langelyje) (NEPRIVALOMA)

Kita (įrašykite)

5. Jei buvote įsitraukęs į naujo produkto kūrimą Kokiame produkto kūrimo proceso etape dalyvavote? (Jei nebuvote įsitraukęs į naujo produkto kūrimą, šį klausimą praleiskite)

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Labai retai
Niekada
Dalyvavau idėjos generavime
Dalyvau produkto konsepcijos kūrime
Dalyvauvau produkto projektavime ir testavime
Dalyvavau produkto įvedime į rinką ir pardavime
Kita (įrašykite žemiau esančiame langelyje) (NEPRIVALOMA)

Kita (įrašykite)

6. Kokiais motyvais vedini Jūs įsitraukėtė į naujo produkto kūrimą? (Jei nebuvote įsitraukęs į naujo produkto kūrimą, šį klausimą praleiskite)

7. Kokių naujų produktų kūrime norėtumėt dalyvauti?

8. Kokiame produkto kūrimo proceso etape norėtumėt dalyvauti?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku,nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Idėjos generavime
Produkto konsepcijos kūrime
Produkto projektavime ir testavime
Produkto įvedime į rinką ir pardavime
Kita (įrašykite žemiau esančiame langelyje) (NEPRIVALOMA)

Kita (įrašykite)

9. Kokius vaidmenis pageidautumėt atlikti įsitraukus į naujo produkto kūrimą?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku,nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Atlikdami informacijos tiekėjo vaidmenį
Bendradarbiauti su profesionalais ir taip prisidėti prie naujų gaminių idėjos ir koncepcijos kūrimo
Kita (įrašykite žemiau esančiame langelyje) (NEPRIVALOMA)

Kita (įrašykite)

10. Kiek finansinės priemonės Jums yra svarbios įsitraukiant į naujo produkto kūrimą?

Labai svarbios
Svarbios
Nei svarbios, nei nesvarbios
Nesvarbios
Visiškai nesvarbios
Finansinis atlygis
Prizai
Nemokami produktų pavyzdžiai
Kita (įrašykite žemiau esančiame langelyje) (NEPRIVALOMA)

Kita (įrašykite)

11. Ar Jūs dalyvautumėt naujo produkto kūrime be finansinės paskatos?

12. Ar psichologiniai motyvai yra svarbūs, ar jie paskatintų Jus įsitraukti į naujo produkto kūrimą?

Labai svarbūs
Svarbūs
Nei svarbūs, nei nesvarbūs
Nesvarbūs
Visiškai nesvarbūs
Moraliniai įsitikinimai
Siekis pagilinti žinias
Asmeninio tobulėjimo siekis
Noras realizuoti save
Kita (įrašykite žemiau esančiame langelyje) (NEPRIVALOMA)

Kita (įrašykite)

13. Ar socialiniai motyvai yra svarbūs, ar jie paskatintų Jus įsitraukti į naujo produkto kūrimą?

Labai svarbūs
Svarbūs
Nei svarbūs, nei nesvarbūs
Nesvarbūs
Visiškai nesvarbūs
Noras užmegzti socialinius ryšius
Noras priklausyti bendruomenei
Noras bendrauti su bendraminčiais
Noras dalytis idėjomis
Kita (įrašykite žemiau esančiame langelyje) (NEPRIVALOMA)

Kita (įrašykite)

14. Ar kiti motyvai yra svarbūs, ar jie paskatintų Jus įsitraukti į naujo produkto kūrimą?

Labai svarbūs
Svarbūs
Nei svarbūs, nei nesvarbūs
Nesvarbūs
Visiškai nesvarbūs
Noras išbandyti naujai sukurtus, kuriamus produktus pirmiems
Noras gerai praleisti laiką
Noras prisidėti prie produktų kūrimo geriau tenkinančių Jūsų asmeninius poreikius
Smalsumas
Kita (įrašykite žemiau esančiame langelyje)

Kita (įrašykite)

15. Kur turėtų būti skelbiama informacija apie galimybes įsitraukti į produktų kūrimą?

16. Jūsų lytis:

17. Jūsų išsilavinimas:

18. Jūsų užimtumas?

19. Jūsų amžius: