Vartotojo elgsena perkant prekes ar paslaugas internetu

6. Dėl kokių priežasčių Jūs neperkate prekių internetu?

  1. prekes gali buti nekokybiskos
  2. Negali paciupineti daikto, neaisku, ka gausi
  3. dėl užtrunkančio siuntimo
  4. Neturiu pinigų :(
  5. Užsakius internetu, pristatymo reikės laukti bent 1 dieną, kai parduotvėje galima gauti čia ir dabar
  6. preke internete prastai aprasyta, nesurasyti visi svarbus duomenys, truksta fotografiju ivariu kampu, del prastos kokybes foto atspalvis/spalva realybeje buna kitokia.
  7. dėl pristatymo termino.
  8. noriu paciupinet ir pamatyt gyvai
  9. Na, jei tai aprangos prekės - dėl negalėjimo pamatuoti/pačiupinėti. Jei maisto prekės, tai tiesiog paprasčiau užvažiuot pakeliui į parduotuvę. O kitų prekių nepirkimo internetu priežastis tik ta, kad reikia čia ir dabar, negali laukt, kol pristatys (arba nebūsi namie ir tada reikės būtinai važiuot į Lietuvos pašto skyrių, kas automatiškai nervina, nes darbo laikas sutampa su manuoju.
  10. Megstu apziureti pirkini pries perkant