Vartotojo elgsena perkant prekes ar paslaugas internetu

Ši apklausa atliekama siekiant išsiaiškinti Jūsų - interneto vartotojų patirtį bei elgseną perkant prekes ar paslaugas internetu iš Lietuvos ar užsienio pardavėjų bei įvardinti svarbiausius internetinės prekybos Lietuvoje privalumus ir trūkumus. Ši apklausa yra anoniminė, gauti atsakymai - konfidencialūs, jie bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams. Maloniai prašome užpildyti šią anketą, atsakant į kiekvieną klausimą. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką. Užtruksite iki 10 minučių!

SVARBU:

Jeigu Jūs NEPERKATE prekių / paslaugų internetu, apklausą galite baigti atsakę tik į pirmus 6 klausimus.

 

6. Dėl kokių priežasčių Jūs neperkate prekių internetu?
prekes gali buti nekokybiskos
Negali paciupineti daikto, neaisku, ka gausi
dėl užtrunkančio siuntimo
Neturiu pinigų :(
Užsakius internetu, pristatymo reikės laukti bent 1 dieną, kai parduotvėje galima gauti čia ir dabar
preke internete prastai aprasyta, nesurasyti visi svarbus duomenys, truksta fotografiju ivariu kampu, del prastos kokybes foto atspalvis/spalva realybeje buna kitokia.
dėl pristatymo termino.
noriu paciupinet ir pamatyt gyvai
Na, jei tai aprangos prekės - dėl negalėjimo pamatuoti/pačiupinėti. Jei maisto prekės, tai tiesiog paprasčiau užvažiuot pakeliui į parduotuvę. O kitų prekių nepirkimo internetu priežastis tik ta, kad reikia čia ir dabar, negali laukt, kol pristatys (arba nebūsi namie ir tada reikės būtinai važiuot į Lietuvos pašto skyrių, kas automatiškai nervina, nes darbo laikas sutampa su manuoju.
Megstu apziureti pirkini pries perkant
perku