Vartotojo elgseną formuojantys veiksniai, renkantis žaliąjį produktą

Gerbiamas respondente,

Esu Šiaulių universiteto, verslo administravimo bakalauro studijų baigiamojo kurso studentė Dijana Višniauskaitė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti vartotojų elgseną formuojančius veiksnius renkantis „žaliąjį“ produktą ir remiantis gautais duomenimis, parengti baigiamąjį darbą. Prašau dalyvauti apklausoje ir užpildyti šią anketą. Anketa yra anoniminė. Pažymėkite pasirinktą (-us) atsakymą (-us), arba įvertinkite teiginius.         

 

 

Anketa neaktyvi

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius

3. Jūsų gyvenamoji vieta:

Kitas variantas

    …Daugiau…

    4. Jūsų šeimyninė padėtis

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      5. Sąvoka "žaliasis" produktas Jums asocijuojasi su:

      6. Iš kur gaunate informaciją apie aplinką tausojančius produktus?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        7. Įvertinkite teiginius: kaip aplinkos problemos lemia Jūsų apsisprendimą pirkti „žaliąjį“ produktą?

        8. Kokį produktą renkantis, dažniausiai žiūrite, jog jis ekologiškas?

        9. Įvertinkite teiginius apie įtakos veiksnius renkantis „žaliąjį“ produktą:

        10. Įvertinkite teiginius: kokios produkto savybės Jus labiausiai skatina rinktis „žaliąjį“ produktą?

        11. Kaip Jūs atpažįstate „žaliąjį“ (ekologišką) produktą?

        11. Kaip Jūs atpažįstate „žaliąjį“ (ekologišką) produktą?

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          12. „Žaliųjų judėjimas“ – tai socialinė ir politinė grupė, kuri siekia spręsti aplinkosaugos, gamtosaugos, ekologijos, humanizmo ir socialinio teisingumo problemas. Pažymėkite vieną iš žemiau išvardintų teiginių, kuris, Jūsų manymu, Jums tinkamiausias

          Susikurti savo anketą