VARTOTOJ_ ELGSENOS POVEIKIS REKLAMAI SKIRTINGUOSE KULT_ROS KONTEKSTUOSE

Šis tyrimas yra atliekamas kaip kursinio darbo Kauno Technologijos Universitete dalis. Darbe yra tiriama vartotojų elgsena ir tarpkultūrinė reklama bei jų tarpusavio ryšiai. Tyrimo metu gauti rezultatai bus naudojami tik akademiniams tikslams ir Jūsų pateikta informacija nebus viešinama.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų amžius ✪

Prisiminkite Jums labiausiai įsimintiną spausdintą reklamą. Koio tai produkto reklama? ✪

Kokios reklamos detalės, Jums pasirodė įsimintiniausios? Pažymėkite žemiau pateikiamų kriterijų sąraše ✪

Galite pasirinkti daugiau nei vieną variantą.

Su kokiomis emocijomis Jūs siejate šią reklamą? ✪

Galite pasirinkti daugiau nei vieną variantą.

Kur Jūs matėte šią reklamą? ✪

Galite pasirinkti daugiau nei vieną variantą.

Kur Jūs matėte šią reklamą? (Įrašykite, jei matėte kitur)