Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ rinkodaros priemonių efektyvumo tyrimas

Sveiki,

esu Monika Endriulaitytė, Socialinių mokslų kolegijos reklamos kūrimo studijų programos antrakursė. 
Rašau kursinį darbą ir atliekų tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti ar vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ naudojamos rinkodaros priemonės yra efektyvios.

Anketa yra anoniminė. Susistemintus duomenis analizuosiu kursiniame darbe. 

Dėkoju už atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kada lankotės vaistinėje?

Kurioje vaistinėje apsiperkate dažniausiai?

Kas lemia Jūsų sprendimą renkantis vaistinę?

Pažymėkite, kiek sutinkate su šiais teiginiais apie „Eurovaistinę“ (1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku):

1
2
3
4
5
Šioje vaistinėje platus prekių ir paslaugų asortimentas;
Ši vaistinė įsikūrusi patogioje vietoje;
Ši vaistinė siūlo prieinamas prekių ir paslaugų kainas;
Ši vaistinė taiko naudingas nuolaidas ir akcijas;
Verta turėti šios vaistinės lojalumo kortelę;
Šios vaistinės puikus įvaizdis.

Įvertinkite „Eurovaistinėje“ taikomas nuolaidas ir akcijas:

Kaip dažniausiai sužinote apie nuolaidas, akcijas ir naujienas „Eurovaistinėje“?

Įvertinkite „Eurovaistinės“ informacijos, skleidžiamos šiais būdais, efektyvumą (1 - neefektyvu, 5 - labai efektyvu):

1
2
3
4
5
Per televiziją;
Per internetą;
Per spaudą;
Per „Eurovaistinės“ reklaminius leidinius;
Per reklamą pardavimo vietoje.

Ar turite pasiūlymų, kaip pagerinti informacijos apie „Eurovaistinės“ pasiūlymus sklaidą?

Jei turite pasiūlymų, pateikite.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų pajamos per mėnesį:

Jūsų gyvenamoji vieta: