Vaikų turinčių hiperaktyvumo sutrikimą emocijų ir saviraiškos supratimo ugdymas pradinėje mokykloje

Gerb. Apklausos dalyvi ( - e),

                             Esu Vilniaus kolegijos, Pedagogikos fakulteto pirmojo kurso studentė atliekanti apklausą apie išskirtinius vaikus, besimokančius pradinėje mokykloje. Šios apklauso tikslas – išsiaiškinti temos aktualumą atliekant tolimesnį darbą bei siekiant gerinti tokių vaikų mokymosi galimybes, todėl man labai svarbūs jūsų nuoširdūs atsakymai, nuomonės išsakymas ir dalyvavimas apklausoje.

Dėl kilusių klausimų kreiptis nurodytais kontaktiniais duomenimis.

El. Paštas: [email protected]

 

 

Ačiū už jūsų nuoširdų bendradarbiavimą.

1. Vis dažniau pastebima, kad vaikams sunkiau sutelkti dėmesį į tam tikrus dalykus. Kaip šį teiginį vertinate jūs? Pasirinkite VIENĄ atsakymo variantą.

2. Ar pritariate teiginiui, jog hiperaktyvius vaikus privaloma mokyti atskirose klasėse, dėstant srities specialistams? Pasirinkite VIENĄ atsakymo variantą.

3. Jūsų nuomone, kaip jaučiasi vaikas turintis AD/HD (dėmesio stokos ir hiperaktyvumo sutrikimą)? Kiekvieną teiginį įvertinkite savo nuomone.

4. Ar jūsų aplinkoje yra vaikų, turinčių dėmesio sutrikimų? Pasirinkite VIENĄ atsakymo variantą.

5. Pasirinkite, jūsų nuomone, kokios lyties vaikai dažniau turi hiperaktyvumo sutrikimą.

6. Atsakę į klausimą Nr. 5. Atsakykite, kodėl taip galvojate? Jei 5 klausime pažymėjote atsakymą „Neturiu nuomonės“ – pereikite į klausimą Nr. 7.

    …Daugiau…

    7. Kaip manote, kaip tyrimą atliko vaikai turintys hiperaktyvumo sutrikimą, lyginant su jokių sutrikimų neturinčiais vaikais? Pažymėkite 1 atsakymo variantą.

    8. Jūsų profesija (įrašykite):

      …Daugiau…

      9. Jūsų amžius (įrašykite):

        …Daugiau…

        10. Jūsų lytis (įrašykite):

          …Daugiau…
          Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą