VAIKŲ EMOCINIO INTELEKTO UGDYMO GALIMYBĖS IKIMOKYKLINĖJE IR PRIEŠMOKYKLINĖJE UGDYMO ĮSTAIGOJE

         Šiaulių universiteto Tęstinių ir nuotolinių studijų instituto Ikimokyklinio ugdymo studijų ir priešmokyklinio ugdymo studentė Danguolė Endriuškienė atlieka tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti, kokios yra 3-7 metų amžiaus vaikų emocinio intelekto (toliau EI) ugdymo galimybės ugdymo įstaigose. Kadangi Jūsų nuomonė labai svarbi, prašyčiau užpildyti anketą. Ši anketa yra anoniminė, todėl tikiuosi nuoširdžių Jūsų atsakymų.

Anketa neaktyvi

1.Kiek Jums žinoma sąvoka emocinis intelektas (EI)? (Pažymėkite vieną Jums tinkamiausią atsakymą)

2.Kuriuos EI gebėjimus ugdant žinote daugiausia metodų ir būdų? (pažymėkite jums tinkamus atsakymo variantus)

3.Su kuriuo teiginiu jūs sutinkate labiausiai (pažymėkite tik vieną):

4.Mano praktikoje EI daugiausia ugdomas (pažymėkite vieną tinkamiausia atsakymą):

5.Kokias žinote specializuotas programas emocinio intelekto ugdymui?

Įrašykite, kokias dar žinote

    …Daugiau…

    6.Kokias programas esate taikę EI ugdymui savo praktikoje? Kurios iš jų pasiteisino (rekomenduotumėt kitiems), kurios - ne?

      …Daugiau…

      7.Įvertinkite, kiek sutinkate-nesutinkate su pateiktais teiginiais:

      8. Įvertinkite, kaip dažnai naudojate išvardintus metodus EI ugdymui

      9. Pažymėkite teiginį, labiausiai atitinkantį Jūsų nuomonę, kas turi būti ikimokyklinio ugdymo prioritetas:

      10. Ko labiausiai trūksta, kad EI ugdymo kokybė būtų geresnė (pažymėkite tik 1-3 svarbiausius):

      Kita (įašykite)

        …Daugiau…

        11. Jūsų pedagoginio darbo stažas:

        Susikurti savo anketą