Vadovo autentiškos lyderystės įtaka mokytojų vidinei motyvacijai

Sveiki,

esu Aušra Glebauskienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Švietimo lyderystės studijų programos, kurią vykdo nacionalinis Švietimo ir mokslo ministerijos inicijuotas projektas ,,Lyderių laikas 3", studentė.  Šiuo metu rengiu magistro baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti mokyklos vadovų autentiškos lyderystės įtaką mokytojų vidinei motyvacijai.

Anketa yra anoniminė ir apklausos rezultatai bus apdorojami ir pateikiami tik apibendrinti, todėl labai prašome į klausimus atsakyti atvirai ir nuoširdžiai.

Jei pageidautumėte susipažinti su apibendrintais tyrimo rezultatais, galite susisiekti su manimi e. paštu [email protected].  

Iš anksto dėkoju už Jūsų laiką.

Anketa neaktyvi

1. Atidžiai perskaitykite kiekvieną iš žemiau pateiktų teiginių ir galvodami apie savo įstaigos vadovą bei apie save, nurodykite, kiek su kiekvienu iš teiginių sutinkate, pažymėdami Jums labiausiai tinkantį atsakymą skalėje nuo 1 -,,visiškai nesutinku“ iki 5 ,,visiškai sutinku“.

2. Atidžiai perskaitykite kiekvieną iš žemiau pateiktų teiginių ir galvodami apie save, nurodykite, kiek su kiekvienu iš teiginių sutinkate, pažymėdami Jums labiausiai tinkantį atsakymą skalėje nuo 1 -,,visiškai nesutinku“ iki 5 ,,visiškai sutinku“.

3. Mokyklos, kurioje dirbate, tipas:

4. Esamas vadovas, dabartinėje mokykloje, dirba:

5. Kiek laiko dirbate dabartinėje mokykloje?

6. Jūsų pedagoginio darbo stažas:

7. Jūsų kvalifikacinė kategorija:

8. Ar dirbate pilnu krūviu (1,0 et.)?

9. Kur įsikūrusi mokykla, kurioje dirbate?

Susikurti savo anketą