UserTomasRoc
Results283
Vieša
Pranešti

Uždarosios akcinės bendrovės rėmimo komplekso analizė

Gerb. Respondentai,

Esu Tomas Ročys, Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto Įstaigų ir įmonių administravimo programos, trečio kurso studentas. Atlieku tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti uždarosios akcinės bendrovės rėmimo kompleksą. Ši apklausa yra anoniminė, gauta informacija bus panaudota tik tyrimui atlikti. Klausimai sudaryti iš teiginių, kurie neturi klaidingų ar teisingų atsakymų. Atsakymus į klausimus prašome žymėkite (X).

Atsakydami į pateiktus klausimus užtruksite 7-10 min.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1.Kokios elektroninės parduotuvės paslaugomis naudojatės įsigydami prekes ?
2. Kas jus paskatino pasirinkti šios įmonės paslaugas ? (Galimi keli atsakymo variantai). (Jei pasirinkote ne Pigu.lt, anketa pratęskite nuo 13 klausimo)
3. Kaip dažnai aplinkoje pastebite šios įmonės prekinį ženklą ?
4. Apie įmonės teikiamas paslaugas Jūs sužinojote iš :
5. Kur esate pastebėję įmonės reklamą ? (Galimi keli atsakymo variantai)
6. Kuri pardavimų skatinimo priemonė, jūsų nuomone, labiausiai skatintų įsigyti įmonės prekes ?
Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinklu
Kainų mažinimo akcijos
Nemokami prekių pavyzdžiai
Nemokamas prekių siuntimas
Lojalumo programos
Akcijos (Įsigykite vieną, o kitą gaukite nemokamai)
Nuolaidos kuponai
Socialinės žiniasklaidos konkursai ir dovanos
7. Įvertinkite, kurios iš pateiktų reklamos priemonių būtų efektingiausios reklamuojant įmonę, ( kur 5-labai efektyvios, 4- efektyvios, 3- nei efektyvios, nei ne efektyvios,2 – neefektyvios, 1-visiškai neefektyvios).
1 Neefektyvu5 Labai efektyvu
Internete
Socialiniuose tinkluose
Skrajutės
Tiesoginis reklaminės medžiagos siuntimas el. paštu
Įmonės pristatymai, seminarai
Lauko reklama
Radijo reklama
TV reklama
8. Jūsų nuomone, kurios viešųjų ryšių funkcijos svarbiausios populiarinant įmonę ?( Galimi keli atsakymo variantai)
9. Jūsų nuomone, ar pakanka viešųjų ryšių kanalais skleidžiamos apie šios įmonės teikiamas paslaugas ?
10. Įvertinkite įmonės darbuotojų asmeninio pardavimo taikymą pagal žemiau pateiktus kriterijus (nuo 1 iki 5: 1-visiškai nesvarbu, 2- nesvarbu, 3-iš dalies svarbu, 4-svarbu, 5-labai svarbu). (pažymėkite X)
12345
Užsakymo vykdymas
Paslaugumas
Pardavimo palaikymas (kontakto su klientu palaikymas)
Sugebėjimas spręsti iškilusias problemas
Informacijos suteikimas
Paslaugos pagal žmogaus poreikius parinkimas
Greitas reagavimas
Kompetentingumas
Malonus bendravimas
11. Jūsų nuomone, rėmimo komplekso priemonių tobulinimas įmonėje padėtų ?
Višiskai sutinkuSutinkuNei sutinku nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinklu
Pritraukti naųjų pirkėjų
Pritraukti naųjų pardavėjų
Sustiprinti įmonės pavdinima bei prekinį žėnklą
Stiprinti žinomuma elektroninėje erdvėje.
12. Įvertinkite įmonės klientų aptarnavimą pagal vertinimo kriterijus (5 – puikiai ; 4 – gerai; 3 – patenkinamai; 2 – blogai; 1 – labai blogai). (pažymėkite X)
12345
Nenutrūkstamas paslaugų teikimas
Kokybiškas aptarnavimas
Reagavimas į kliento pageidavimus
Tikslus informacijos suteikimas
Konfliktų sprendimas
Patikimumas
13. Jūsų lytis
14. Jūsų amžius
15. Išsilavinimas
16. Jūsų socialinis statusas: