Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
13
prieš beveik 7m
jonuciudarzelis
Pranešti
Pranešta
Ugdymo turinio planavimo ir vertinimo kokybė
Anketos rezultatai yra viešai prieinami
Kiek ir kodėl ikimokyklinio amžiaus vaikams reikalingas pasiekimų ir pažangos vertinimas?
Labai reikalingas
Reikalingas
Nelabai reikalingas
Nereikalingas
Kaip dažnai vertinate savo ugdytinius? (prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymo variantą)
Kiekvieną dieną
Kartą per savaitę
Kartą per mėnesį
Kartą per pusmetį
Kartą per metus
Niekada
Kokiais principais grindžiate vertinimo procesą ? (prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymo variantą)
Visada
Dažnai
Retai
Niekada
Sistemingumo
Nuoseklumo
Individualumo
Objektyvumo
Visapusiškumo
Informatyvumo
Kokie vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo aspektai Jums labai svarbūs?
Labai reikšmingas
Reikšmingas
Vidutiniškai reikšmingas
Mažai reikšmingas
Nereikšmingas
Vaiko pažangos ir pasiekimų planavimo procesas
Vaiko pasiekimų aprašas
Vaiko pažinimas
Ugdymo(-si) proceso pritaikymas pagal vaiko pasiekimus ir daromą pažangą
Vaikų, turinčių spec. poreikių ugdymo individualizavimas
Individualios vaiko pažangos analizė
Tėvų informavimas apie vaiko pasiekimus
Pasiekimų vertinimo metodikų paieška ir rengimas
Vaiko pasiekimų aplankalo sudarymas
Ugdymo turinio konkretizavimas pagal vaiko pasiekimus
Vaiko pasiekimų dokumentavimas
Ar laikotės įstaigos nustatytos vienodos ugdytinių pasiekimų vertinimo tvarkos?
Tikrai nesilaikome
Ko gero nesilaikome
Ko gero laikomės
Tikrai laikomės
Negaliu atsakyti
Ar planuodami kasdienines veikla atsižvelgiate į vaikų vertinimą ir pažangą?
Tikrai neatsižvelgiu
Ko gero neatsižvelgiu
Ko gero atsižvelgiu
Tikrai atsižvelgiu
Negaliu atsakyti
Kiek planuojama veikla susieta su grupės ir individualiais vaikų ugdymosi poreikiais?
Tikrai nesusieta
Ko gero nesusieta
Ko gero susieta
Tikrai susieta
Negaliu atsakyti
Kas dalyvauja planuojant vaikų ugdymo procesą?
Visi grupės pedagogai
Kiti įstaigos specialistai
Ugdytinių tėvai
Kiti bendruomenės nariai
Siųsti atsakymą