Ugdymo turinio planavimo ir vertinimo kokybė

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kiek ir kodėl ikimokyklinio amžiaus vaikams reikalingas pasiekimų ir pažangos vertinimas?

Kaip dažnai vertinate savo ugdytinius? (prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymo variantą)

Kokiais principais grindžiate vertinimo procesą ? (prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymo variantą)

Visada
Dažnai
Retai
Niekada
Sistemingumo
Nuoseklumo
Individualumo
Objektyvumo
Visapusiškumo
Informatyvumo

Kokie vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo aspektai Jums labai svarbūs?

Labai reikšmingas
Reikšmingas
Vidutiniškai reikšmingas
Mažai reikšmingas
Nereikšmingas
Vaiko pažangos ir pasiekimų planavimo procesas
Vaiko pasiekimų aprašas
Vaiko pažinimas
Ugdymo(-si) proceso pritaikymas pagal vaiko pasiekimus ir daromą pažangą
Vaikų, turinčių spec. poreikių ugdymo individualizavimas
Individualios vaiko pažangos analizė
Tėvų informavimas apie vaiko pasiekimus
Pasiekimų vertinimo metodikų paieška ir rengimas
Vaiko pasiekimų aplankalo sudarymas
Ugdymo turinio konkretizavimas pagal vaiko pasiekimus
Vaiko pasiekimų dokumentavimas

Ar laikotės įstaigos nustatytos vienodos ugdytinių pasiekimų vertinimo tvarkos?

Ar planuodami kasdienines veikla atsižvelgiate į vaikų vertinimą ir pažangą?

Kiek planuojama veikla susieta su grupės ir individualiais vaikų ugdymosi poreikiais?

Kas dalyvauja planuojant vaikų ugdymo procesą?