UGDYMO PROCESO INDIVIDUALIZAVIMAS IR DIFERENCIJAVIMAS IKIMOKYKLINĖJE UGDYMO ĮSTAIGOJE

Mielas respondente, rašau kursinį darbą tema ,,Ugdymo proceso individualizavimas ir diferencijavimas ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje”.  Man labai svarbi Jūsų nuomonė, todėl būsiu labai dėkinga už Jūsų atsakymus. Duomenys bus analizuojami bendrai, klausimynas yra anonimiškas.   

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Ačiū už atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokius ugdymo metodus, būdus ir formas taikote dirbdami su heterogeninėmis grupėmis (kai parenkami skirtingų gabumų vaikai, kur daugiau gebantys ugdytiniai suteikia pagalbą mažiau patyrusiems)?

Kokius ugdymo metodus, būdus ir formas taikote dirbdami su homogeninėmis grupėmis (kai vaikai suskirstomi pagal panašius gebėjimus, interesus, motyvaciją, savybes ir pan.)?

Kokius ugdymo metodus, būdus ir formas taikote dirbdami su laisvomis grupėmis (kuomet vaikai patys pasirenka, kurioje grupėje ir su kuo jie nori užsiimti veikla)?

Kokie Jūsų įstaigoje rengiami dokumentai, padedantys užtikrinti ugdymo individualizavimą ir diferencijavimą?

Siekdami įgyvendinti ugdymo individualizavimą ir diferencijavimą savo įstaigoje Jūs:

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Konsultuojatės su kitais įstaigos specialistais apie ugytinių ugdymosi sunkumus bei jų priežastis, pasiekimus, socialinius įgūdžius, charakterio savybes, sveikatą.
Aptariate ugdytinių padarytą pažangą įstaigos pedagogų susirinkimuose, Vaiko gerovės komisijos posėdžiuose.
Kviečiate kitus įstaigos specialistus stebėti Jūsų ugdomąją veiklą.
Kviečiate kitus įstaigos specialistus įsitraukti į bendrą ugdomąją veiklą.
Diskutuojate su kitų įstaigų specialistais apie ugdymo individualizavimo ir diferencijavimo kokybės gerinimą.

Siekdami įgyvendinti ugdymo individualizavimą ir diferencijavimą savo įstaigoje Jūs:

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Bendraudami su tėvais (globėjais) siekiate išsiaiškinti apie ugdytinių ugdymosi pasiekimus, sunkumus, bei jų priežastis, charakterio savybes, pomėgius, socializnius įgūdžius, sveikatą.
Kartu su tėvais (globėjais) nutariate kokius ugdymo būdus ir metodus taikysite ugdydami ir auklėdami vaikus.
Informuojate tėvus (globėjus) apie ugdytinių padarytą pažangą ir aptariate kokius ugdymo būdus ir metodus taikysite ateityje.
Kviečiate tėvus (globėjus) stebėti grupės ugdomąją veiklą.
Kviečiate tėvus (globėjus) įsitraukti į grupės ugdomąją veiklą.
Diskutuojate su tėvais (globėjais) apie grupės ugdytinių ugdymo individualizavimo ir diferencijavimo kokybę.

Kokia veikla, Jūsų nuomone, padeda įgalinti ugdymo individualizavimą?

Kokia veikla, Jūsų nuomone, padeda įgalinti ugdymo diferencijavimą?

Kaip kuriate grupės aplinką, siekiant įgalinti ugdymo individualizavimą?

Kaip kuriate grupės aplinką, siekiant įgalinti ugdymo diferencijavimą?

Kokias priemones parenkate ugdymo individualizavimui užtikrinti?

Kokias priemones parenkate ugdymo diferencijavimui užtikrinti?

Žinias apie ugdymo individualizavimą ir diferencijavimą Jūs plėtojate: