UAB “PANEVĖŽIO AUTOBUSŲ PARKO“ KLIENTŲ APTARNAVIMO PROBLEMATIKOS TYRIMAS

Gerb. respondente,

Esame Panevėžio kolegijos logistikos studijų programos studentai, atliekantys tyrimą, kurio tikslas – išanalizuoti UAB „Panevėžio autobusų parko“ klientų aptarnavimo kokybę.

Maloniai prašome atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Šis klausimynas yra anonimiškas, todėl apklausos rezultatai nebus viešai publikuojami.

Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Koks Jūsų amžius:  ✪

3. Jūsų gyvenamoji vieta:  ✪

4. Jūsų išsilavinimas:  ✪

5. Jūsų socialinis statusas: ✪

6. Kokia susisiekimo priemonė Jums patogiausia kasdienėje veikloje? ✪

7. Ar naudojatės UAB „Panevėžio autobusų parkas“ teikiamomis paslaugomis? ✪

8. Kaip dažnai naudojatės UAB „Panevėžio autobusų parkas“ teikiamomis paslaugomis (keleivių pervežimas, siuntų pervežimas)? ✪

9. Ar turėjote galimybę išreikšti savo nuomonę dėl prasto aptarnavimo? ✪

10. Kokiais būdais perkate autobusų bilietus iš UAB „Panevėžio autobusų parkas“? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

11. Iš kur imate informaciją apie UAB „Panevėžio autobusų parkas"? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

12. Kaip Jūs vertinate darbuotojų atsakymų pateikimo operatyvumą?  ✪

13. Įvertinkite sekančius teiginius: ✪

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Aptarnaujantis personalas lengvai pasiekiamas
Aptarnaujantis personalas elgiasi mandagiai
Darbuotojai noriai atsako į rūpimus klausimus
Darbuotojai suteikia pakankamai informacijos rūpimu klausimu
Informacija pateikiama aiškiai ir suprantamai
Autobusų stotyje pakankamai informacinių priemonių (švieslentės, informacinės technologijos, kompiuteriai)
Grafikuose informacija pateikiama suprantamai ir aiškiai
Autobusų stotyje atmosfera gera, darbuotojai netrikdo klientų
Siuntų priėmimas vyksta greitai ir sklandžiai

14. Kokias pastebėjote aptarnavimo problemas UAB ,,Panevėžio autobusų parke“ (galimi keli atsakymo variantai)?  ✪

15. Kaip vertinate pačių autobusų aplinką? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

16. Kaip vertinate Jus aptarnavusio darbuotojo profesines žinias? ✪

17. Kaip Jūs vertinate UAB ,,Panevėžio autobusų parkas“ aptarnavimo kokybę? ✪

18. Kaip aptarnaujantis personalas atsižvelgia į vartotojų lūkesčius? ✪

19. Kokie veiksniai galėtų nulemti UAB ,,Panevėžio autobusų parkas“ aptarnavimo kokybę? ✪

20. Kaip galima pagerinti UAB ,,Panevėžio autobusų parko“ klientų aptarnavimo kokybę?