UserDainiuslog
Results53
Vieša
Pranešti

UAB “PANEVĖŽIO AUTOBUSŲ PARKO“ KLIENTŲ APTARNAVIMO PROBLEMATIKOS TYRIMAS

Gerb. respondente,

Esame Panevėžio kolegijos logistikos studijų programos studentai, atliekantys tyrimą, kurio tikslas – išanalizuoti UAB „Panevėžio autobusų parko“ klientų aptarnavimo kokybę.

Maloniai prašome atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Šis klausimynas yra anonimiškas, todėl apklausos rezultatai nebus viešai publikuojami.

Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Jūsų lytis:Privalomas
2. Koks Jūsų amžius:Privalomas
3. Jūsų gyvenamoji vieta:Privalomas
4. Jūsų išsilavinimas:Privalomas
5. Jūsų socialinis statusas:Privalomas
6. Kokia susisiekimo priemonė Jums patogiausia kasdienėje veikloje?Privalomas
7. Ar naudojatės UAB „Panevėžio autobusų parkas“ teikiamomis paslaugomis?Privalomas
8. Kaip dažnai naudojatės UAB „Panevėžio autobusų parkas“ teikiamomis paslaugomis (keleivių pervežimas, siuntų pervežimas)?Privalomas
9. Ar turėjote galimybę išreikšti savo nuomonę dėl prasto aptarnavimo?Privalomas
10. Kokiais būdais perkate autobusų bilietus iš UAB „Panevėžio autobusų parkas“? (galimi keli atsakymo variantai)Privalomas
11. Iš kur imate informaciją apie UAB „Panevėžio autobusų parkas"? (galimi keli atsakymo variantai)Privalomas
12. Kaip Jūs vertinate darbuotojų atsakymų pateikimo operatyvumą?Privalomas
13. Įvertinkite sekančius teiginius:Privalomas
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Aptarnaujantis personalas lengvai pasiekiamas
Aptarnaujantis personalas elgiasi mandagiai
Darbuotojai noriai atsako į rūpimus klausimus
Darbuotojai suteikia pakankamai informacijos rūpimu klausimu
Informacija pateikiama aiškiai ir suprantamai
Autobusų stotyje pakankamai informacinių priemonių (švieslentės, informacinės technologijos, kompiuteriai)
Grafikuose informacija pateikiama suprantamai ir aiškiai
Autobusų stotyje atmosfera gera, darbuotojai netrikdo klientų
Siuntų priėmimas vyksta greitai ir sklandžiai
14. Kokias pastebėjote aptarnavimo problemas UAB ,,Panevėžio autobusų parke“ (galimi keli atsakymo variantai)?Privalomas
15. Kaip vertinate pačių autobusų aplinką? (galimi keli atsakymo variantai)Privalomas
16. Kaip vertinate Jus aptarnavusio darbuotojo profesines žinias?Privalomas
17. Kaip Jūs vertinate UAB ,,Panevėžio autobusų parkas“ aptarnavimo kokybę?Privalomas
18. Kaip aptarnaujantis personalas atsižvelgia į vartotojų lūkesčius?Privalomas
19. Kokie veiksniai galėtų nulemti UAB ,,Panevėžio autobusų parkas“ aptarnavimo kokybę?Privalomas
20. Kaip galima pagerinti UAB ,,Panevėžio autobusų parko“ klientų aptarnavimo kokybę?