UAB "OMNIVA LT" KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO KOKYBĖS GERINIMAS

Sveiki,

esu Kauno kolegijos Verslo fakulteto III kurso studentas ir atlieku tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti tobulintinas UAB "Omniva LT" klientų aptarnavimo vietas.

Gauti atsakymai bus naudojami tik moksliniais tikslais, anonimiškumas garantuojamas.

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar yra tekę bent kartą naudotis UAB "Omniva LT" paslaugomis? (Jei ne, pereikite prie 3 klausimo)

2. Kaip dažnai naudojatės UAB "Omniva LT" paslaugomis?

3. Ar yra tekę susisiekti su UAB "Omniva LT" klientų aptarnavimo centru?

4. Kaip įvertintumėte UAB "Omniva LT" aptarnavimo kokybę? Pasirinkite skaičių nuo 1 iki 10

5. Įvertinkite UAB "Omniva LT" siuntų pristatymo laiką.

6. Įvertinkite UAB "Omniva LT" paslaugų kainą.

7. Kokie veiksniai lemia, kad renkatės siuntas siųsti per OMNIVA paštomatus?

8. Įvardinkite savo prisirišimą prie UAB "Omniva LT" paštomatų

9. Kokius būdus naudojate, norint susisiekti su klientų aptarnavimo centru?

10. Jei turite, pasidalinkite pastabomis/pasiūlymais organizacijai.

11. Jūsų lytis?

12. Jūsų amžius?