UAB „Manvesta“ žinomumo rodikliai

Esu Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto ketvirto kurso studentė Agnė Šimkūnienė. Baigiamajam darbui atlieku statistinį tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti logistikos įmonės „Manvesta“ žinomumo rodiklius. Apklausa yra anoniminė, o surinkti duomenys bus apibendrinti ir naudojami tik tyrimo tikslais. Užtruksite iki 10 minučių.

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų laiką ir atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Gyvenamoji vieta: ✪

3. Jūsų amžius: ✪

4. Jūsų išsilavinimas: ✪

5. Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį: ✪

6. Ar kada nors teko naudotis logistikos įmonių paslaugomis? ✪

7. Ar teko girdėti apie logistikos įmonę „Manvesta“? ✪

8. Jeigu į klausimą Nr.7 atsakėte „Ne“, pereikite į klausimą Nr.12. Jeigu į klausimą Nr. 7 atsakėte „Taip“, iš kur sužinojote apie šią organizaciją?

9. Ar Jūsų manymu UAB „Manvesta“ trūksta žinomumo?

10. Kaip manote, kokias paslaugas teikia logistikos įmonė „Manvesta“? (Galimi keli variantai).

11. Kaip manote, kuris iš žemiau nurodytų būdų galėtų būti efektyviausias didinant UAB „Manvesta“ žinomumą?

12. Jei reikėtų rinktis logistikos paslaugas teikiančią organizaciją, apie kurią pagalvotumėte pirmiausiai? (Įrašykite pavadinimą ir paaiškinkite kodėl). ✪

13. Kurias iš šių logistikos įmonių žinote? Sužymėkite nuo 1 iki 4, kur 1 – visiškai nežinoma; 2 – šiek tiek žinoma (matėte reklamą, organizacijos logotipą ar kita); 3 – žinoma; 4 – labai gerai žinoma (naudojotės paslaugomis): ✪

1
2
3
4
a) UAB „Girteka“
b) UAB „Vlantana“
c) UAB „Hoptrans“
d) UAB „Hegelmann“
e) UAB „Finėjas“
f) UAB „Baltic Transline“
g) UAB „Bleiras Logistics“
h) UAB „Transekspedicija“
i) SIA „Kurbads“

14. Kur sužinojote apie organizacijas, kurias 13 klausime įvertinote 3 ir 4? ✪

15. Kur esate pastebėję Jums žinomų logistikos įmonių reklamą? ✪

16. Ar sekate Jums žinomas logistikos įmones socialiniuose tinkluose? ✪

17. Jei į klausimą Nr.16 atsakėte „Ne“, praleiskite klausimą Nr.17. Jei į klausimą Nr.16 atsakėte „Taip“, koks socialinių tinklų turinys atkreipia Jūsų dėmesį?

18. Jūsų manymu, kur patalpinta organizacijos reklama galėtų sulaukti daugiausia dėmesio? ✪

19. Kurios reklamos charakteristikos yra svarbiausios? Pažymėkite nuo 1 iki 3 pagal svarbumą, kur 1 – visiškai nesvarbu; 2 – ganėtinai svarbu; 3 – labai svarbu. ✪

1
2
3
a) Originalumas
b) Vizualumas
c) Informatyvumas
d) Garso efektai
e) Trukmė
f) Vieta (lauko reklamos)

20. Kaip manote, kuriame socialiniame tinkle talpinama organizacijos reklama yra efektyviausia? ✪

21. Kas, Jūsų nuomone, lemia įmonės žinomumą? ✪

22. Jūsų nuomone, kokia yra efektyviausia priemonė / būdas organizacijos žinomumui didinti? (Įrašykite). ✪

23. Ar žiūrite televizijos reklamas? ✪

24. Ar klausantis radijo ir išgirdus reklamą pakeičiate stotį? ✪

25. Ar atkreipiate dėmesį į lauko reklamas (stenduose, viešojo transporto stotelėse ir kt.)? ✪