UAB "Mano Būstas" klientų aptarnavimo tyrimas

Sveiki,

esu Lietuvos Verslo kolegijos IV kurso studentė Evelina Polenova ir atlieku baigiamojo darbo tyrimą apie UAB ,,Mano Būstas“ aptarnavimo kokybę, siekdama išsiaiškinti klientų aptarnavimo privalumus ir trūkumus iš pačių klientų pozicijų. Kadangi atsakymų variantai bus pateikiami tik apibendrinti, Jūsų atsakymų anonimiškumas garantuojamas. Pažymėkite pasirinktą atsakymo variantą.

Anketa neaktyvi

Ar per pastaruosius metus teko Jums skambinti į namą administruojančios bendrovės klientų aptarnavimo centrą?

Ar per pastaruosius metus teko bendrauti su namo priežiūros vadybininku (buvote susitikę, kalbėjote telefonu ar susirašinėjote el.paštu)?

Kas turi būti užtikrinta, kad komunalinės paslaugos būtų teikiamos sklandžiai?

Kokiais informaciniais kanalais gaunate informaciją apie namo priežiūrą ir administraciją?

Ar palanki Jūsų nuomonę apie įmonių grupę UAB "Mano Būstas"?

Kaip vertinate nurodytus kriterijus apie UAB "Mano Būstas" įmonių grupę?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų išsilavinimas?

Susikurti savo anketą