UserEvelina159
Vieša
Pranešti

UAB "Mano Būstas" klientų aptarnavimo tyrimas

Sveiki,

esu Lietuvos Verslo kolegijos IV kurso studentė Evelina Polenova ir atlieku baigiamojo darbo tyrimą apie UAB ,,Mano Būstas“ aptarnavimo kokybę, siekdama išsiaiškinti klientų aptarnavimo privalumus ir trūkumus iš pačių klientų pozicijų. Kadangi atsakymų variantai bus pateikiami tik apibendrinti, Jūsų atsakymų anonimiškumas garantuojamas. Pažymėkite pasirinktą atsakymo variantą.

Ar per pastaruosius metus teko Jums skambinti į namą administruojančios bendrovės klientų aptarnavimo centrą?
Ar per pastaruosius metus teko bendrauti su namo priežiūros vadybininku (buvote susitikę, kalbėjote telefonu ar susirašinėjote el.paštu)?
Kas turi būti užtikrinta, kad komunalinės paslaugos būtų teikiamos sklandžiai?
Kokiais informaciniais kanalais gaunate informaciją apie namo priežiūrą ir administraciją?
Ar palanki Jūsų nuomonę apie įmonių grupę UAB "Mano Būstas"?
Kaip vertinate nurodytus kriterijus apie UAB "Mano Būstas" įmonių grupę?
PuikiaiLabai geraiGeraiNe itin geraiBlogaiSunku pasakyti, nežinau
Įmonės patikimumas
Įmonės iniciatyvumas
Įmonės naudojimas šiuolaikinėmis technologijomis
Įmonės orientaciją į klientą
Jūsų lytis?
Jūsų amžius?
Jūsų išsilavinimas?