UAB "Lidl Lietuva" sukuriamos vertės įtaka klientų ketinimams

Sveiki,

ISM universiteto magistrinio darbo tyrimui atliekama apklausa, kuria siekiama nustatyti kokią įtaką kliento ketininams daro UAB "Lidl Lietuva" sukuriama vertė.

Pagrindis tyrimo tikslas yra įvertinti klientų nuomonę apie UAB "Lidl Lietuva" parduodamas prekes ir jų kainą, aptarnavimą, įvaizdį, bei patikimumą, išmatuoti klientų pasitenkinimą, bei nustatyti kokią įtaką prieš tai minėti faktoriai daro klientų ketinimams - lojalumui, rekomendacijoms kitiems bei tegiamiems atsiliepimams.

Ši apklausa yra anoniminė ir visi Jūsų pateikti atsakymai bus apibendridami ir naudojami tik šio mokslinio darbo  tikslais.

Iš anksto nuoširdžiai dėkoju už Jūsų atsakymus!

UAB "Lidl Lietuva" sukuriamos vertės įtaka klientų ketinimams
Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą