UserRobertaMi
Results125
Vieša
Pranešti

UAB ,,KOSMELITA" KŪNO TOBULINIMO PRIEMONIŲ LINIJOS ASORTIMENTO VERTINIMAS

 

 

Gerbiamas respondente,

Tyrimą atlieka Kauno Kolegijos vadybos ir ekonomikos fakulteto pardavimų vadybos studentė Roberta Mickutė. Tyrimo tikslas – išanalizuoti UAB ,,Kosmelita“ kūno tobulinimo  prekių asortimentą ir jį įvertinti. Tyrimo duomenys bus panaudoti rengiant baigiamąjį darbą ir pateikti apibendrintai. Anonimiškumą garantuoju. Jums tinkantį atsakymo variantą pažymėkite X. Dėkoju už anketos pildymui skirtą laiką.


Formos viršus

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Ar perkate kūno tobulinimo priemones?Privalomas
(jei neperkate pereikite prie 23 klausimo)
2. Kuriose prekybos vietose perkate priemones kūnui tobulinti?
(jei reikia pažymėkite kelis variantus)
3. Ar perkate kūno tobulinimo priemones Eurokos tinkle?
(jei taip pereikite prie 5 klausimo, jei ne prie 4 ir po to prie 7 klausimo)
4. Kokios priežastys lėmė kūno tobulinimo priemonės pirkimą kitoje prekybos vietoje, o ne Eurokos tinkle?
(jei reikia pažymėkite kelis variantus)
5. Kodėl perkate kūno tobulinimo priemones Eurokos tinkle?
(jei reikia pažymėkite kelis variantus)
6. Ar akcijos ir išpardavimai Jums turi didelę įtaką apsipirkimui Eurokos tinkle renkantis kūno tobulinimo asortimento prekes?
7. Kokio gamintojo kūno tobulinimo priemones renkatės dažniausiai?
(jei reikia pažymėkite kelis variantus)
8. Kokios priežastys lėmė rinktis anksčiau paminėtas kūno tobulinimo priemones?
9. Kaip dažnai perkate prekes pažymėtas šiais prekiniais ženklais?
DažnaiKartaisNepastebėjau tokių prekiųNeperku
Geomar
Eveline
Lirene
RASA
AA Slime Line
Bio-Oil
Natura Siberica
Clinians
Pharmacy Body Care
Fitokosmetik
Čistaja Linija
Domašnije Recepti
Deivė
10. Kokias kūno tobulinimo priemones renkatės dažniausiai?
(jei reikia pažymėkite kelis variantus)
11. Kiek kartų per metus perkate šių prekės ženklų kūno tobulinimo priemones?
Dažniau nei 3 kartus per metus3 kartus per metusKartą per pusmetį1 kartą per metusRetai perkuNeperku
Geomar
Eveline
Lirene
Rasa
AA Slime Line
Bio-Oil
Natura Siberica
Clinians
Pharmacy Body Care
Fitokosmetik
Čistaja Linija
Domašnije Recepti
Deivė
12. Ar jūsų pirkimo pasirinkimą lemia prekių tūris?
13. Kokią sumą vieno apsipirkimo metu išleidžiate perkant kūno tobulinimo priemones
14. Kas, Jūsų nuomone, renkantis kūno tobulinimo priemones yra svarbiausia vartotojui?
Labai svarbuSvarbuNesvarbuVisiškai nesvarbu
Prekės gamintojas
Produkto efektyvumas
Galiojimo laikas
Pakuotės patogumas
Pakuotės išvaizda
Prekės kaina
Priemonės sudėtis
Produkto konsistencija
15. Kokia Jūsų nuomonė apie Eurokos tinklo kūno tobulinimo asortimento priemonių kainas?
16. Kaip vertinate Kūno tobulinimo kategorijos naujoves?
Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogaiNeišbandžiau
Bielita Spa anticeliulitiniai kūno kremai, žėlės
Bielita Spa anticeliulitinės dušo žėlės
Bielita Spa klubų ir sėdmenų priežiūros priemonės
Lirene Będę Mamą prekių linija mamoms nuo strijų
Lirene Będę Mamą prekių linija mamoms nuo celiulito
Lirene Będę Mamą prekių linija mamoms biusto serumas
17. Ar Jus tenkina Eurokos tinklo kūno tobulinimo skyriaus pasiūla?
18. Kokia Jūsų nuomonė apie Eurokos tinklo kūno tobulinimo priemonių asortimentą?
19. Jeigu Jūsų netenkina Eurokos tinklo kūno tobulinimo priemonių asortimentas,pakomentuokite kodėl?
20. Kaip vertinate kitų prekybos vietų ,,Kūno tobulinimo“ kategorijos asortimentą?
GeraiVidutiniškaiBlogai
Maxima
Norfa
Drogas
Kosmada
IKI
Rimi
21. Kokius trūkumus pastebite Eurokos tinklo kūno tobulinimo asortimente?
22. Kas Jus skatintų pirkti daugiau kūno tobulinimo priemonių?
23. Jūsų lytis:Privalomas
24. Jūsų socialinė padėtis:Privalomas
25. Jūsų amžius:Privalomas
26. Jūsų išsilavinimas:Privalomas
27. Jūsų gyvenamoji vieta:Privalomas
28. Jūsų mėnesio pajamos: