UAB „Itališka kava“ žinomumo didinimo kanalai, jų privalumai ir trūkumai.

Sveiki, esu 3 kurso Vilniaus verslo kolegijos studentas Elvinas Vaitulevičius. Atlieku praktiką įmonėje UAB „Itališka kava“ ir tyrimą kuris yra reikalingas mano bakalauriniam darbui. Anketa yra apie įmonės žinomumą ir jos veiklą, visi atsakymai yra anoniminiai ir bus panaudoti tik mano bakalauriniame darbe.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Kaip sužinojote apie „UAB Itališka kava“?

2.Ar esate susidūrę su „UAB Itališka kava“ reklamomis?

3.Kuriose įmonės paskyrose lankotės dažniausiai?

4.Kur ieškojote informacijos apie įmonę, prieš pirmąjį kontaktą?

5.Kas patiko/nepatiko ieškant informacijos apie įmonę?

6.Kokia informacija apie „UAB Itališka kava“ jums atrodo patikima?

7. Kokiose platformose ieškote sau naudingos informacijos?

8. Internetiniuose portaluose rodomose reklamose kas labiausiai įsimena?

9. Kas patinka/nepatinka internetiniuose įmonės portaluose

10. Kas patinka/nepatinka įmonės „Facebook“ paskyroje

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų gyvenamoji vieta?