UAB „HEKTORA“ INTEGRUOTŲJŲ MARKETINGO KOMUNIKACIJŲ TAIKYMO GALIMYBĖS

Gerb., Respondentai,

Kauno  kolegijos Tauragės skyriaus trečio kurso studentės atliekame tyrimą, kurio tikslas yra nustatyti greito maisto restorano ,,Avokadas“ integruotųjų marketingo komunikacijų komplekso elementų tobulinimo galimybes. Apklausos metu gauti duomenys bus panaudoti profesinio bakalauro baigiamajame darbe. Klausimynas anoniminis. Jūsų nuomonė mums labai svarbi!

Greito maisto restoranas ,,Avokadas“ yra įsikūręs adresu:  Laisvės g. 26, Mažeikiai 89223.

UAB „HEKTORA“ INTEGRUOTŲJŲ MARKETINGO KOMUNIKACIJŲ TAIKYMO GALIMYBĖS
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar Jūsų pirkimo įpročiams turi įtakos marketingo komunikacijos elementai (reklama, asmeninis pardavimas, tiesioginis marketingas, pardavimų skatinimas, ryšiai su visuomėne, internetinis marketingas)? ✪

2. Įvertinkite marketingo komunikacijos elementų poveikį Jūsų sprendimams.

Visiškai neveikia
Neveikia
Iš dalies veikia
Veikia
Visiškai veikia
Neturiu nuomonės
Reklama (spausdintinė, lauko, televizijos, radijo, vitrinose ir t.t.)
Asmeninis pardavimas (darbuotojų komunikacija, profesionalumas, įgūdžiai, dėmesys klientui ir t.t.)
Ryšiai su visuomene (straipsniai spaudoje, dalyvavimas mugėse, parodose, renginių rėmimas, labdara, parama, nuomonės formuotojų reklama ir t.t.)
Pardavimų skatinimas (nuolaidos , dovanų kuponai, akcijos, loterijos ir t.t.)
Tiesioginis marketingas (trumposios žinutės, elektroniniai laiškai, informacija telefonu ir t.t.)
Elektroninė ir socialinė medija (reklama internete, socialiniuose tinkluose ir t.t.)

3. Ar teko naudotis greito maisto restorano ,,Avokadas“ paslaugomis?  ✪

4. Iš kur sužinojote apie greito maisto restoraną ,,Avokadas“?

5. Ar greito maisto restorano ,,Avokadas“ naudojama reklama paskatino Jus dažniau naudotis įmonės maitinimo paslaugomis?

6. Įvertinkite greito maisto restorano ,,Avokadas“ naudojamas reklamos priemones?

Labai blogai
Blogai
Vidutiniškai
Gerai
Labai gerai
Neturiu nuomonės
Reklama televizijoje
Reklama spaudoje (laikraščiuose ir kituose periodiniuose leidiniuose)
Reklama lauko stenduose
Reklama radijo stotyse
Žodinė reklama (iš lūpų į lūpas)

7. Ar Jums svarbus asmeninis pardavimas (darbuotojų bendravimas su klientais, jų kompetencija, profesionalumas ir t.t.)?

8. Įvertinkite asmeninį pardavimą greito maisto restorane ,,Avokadas“

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Iš dalies sutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Darbuotojai su klientais bendrauja maloniai ir pagarbiai
Darbuotojai savo darbą atlieka profesionaliai
Darbuotojai reguliariai prieina prie klientų ir pasiteirauja ar šiems nieko netrūksta
Darbuotojai puikiai žino kiekvieną patiekalą, geba papasakoti jo sudėtį ir suteikti visą reikiamą informaciją
Darbuotojai dėmesingi visiems klientams, atsižvelgia į kiekvieną kliento pageidavimą ir juos išpildo be nesklandumų
Darbuotojai tinkamai reaguoja, klientus greitai aptarnauja
Darbuotojai puikiai susidoroja su visais iškilusiais nesklandumais ir nepasimeta stresinėse situacijose
Darbuotojai malonūs, klientus visada pasitinka ir išlydi su šypsena, taip palaikydami gerą atmosferą restorane

9. Kokios naudojamos viešųjų ryšių priemonės Jums daro didžiausią poveikį?

10. Ar teko pastebėti greito maisto restorano ,,Avokadas“ taikomas viešųjų ryšių priemones?

11. Kokias pastebėjote greito maisto restorano ,,Avokadas“ taikomas viešųjų ryšių priemones?

12. Įvertinkite greito maisto restorano ,,Avokadas“ priimtiniausias taikomas viešųjų ryšių priemones.

Labai blogai
Blogai
Vidutiniškai
Gerai
Labai gerai
Neturiu nuomonės
Pranešimai spaudoje
Labdaringa veikla
Prezentacijos
Parodos, mugės
Įmonės atributika renginiuose ir varžybose
Nuomonės formuotojų („Influencerių“) reklama
Partnerystė su kitomis įmonėmis
Spaudos konferencijos

13. Ar yra tekę naudotis greito maisto restorano ,,Avokadas“ naudojamomis pardavimų skatinimo priemonėmis (nuolaidomis, akcijomis, dovanų kuponais, nuolaidų kortelės ir t.t)?

14. Įvertinkite pardavimo skatinimo priemones greito maisto restorane ,,Avokadas“

Labai blogai
Blogai
Vidutiniškai
Gerai
Labai gerai
Neturiu nuomonės
Nuolaidos
Akcijos
Dovanų kuponai
Patiekalų degustacija
Specialūs šventiniai pasiūlymai
Loterijos bei įvairūs konkursai
Nuolaidų kortelės
Nuolaidų kuponai

15. Kokios pardavimų skatinimo priemonės darytų poveikį Jūsų apsisprendimui naudotis greito maisto restorano ,,Avokadas“ maitinimo paslaugomis?

16. Kuri tiesioginio marketingo priemonė Jums priimtiniausia?

17. Ar greito maisto restoranas ,,Avokadas“ yra susisiekęs su Jumis per kurią nors iš tiesioginio marketingo priemonių?

18. Įvertinkite greito maisto restorano ,,Avokadas“ taikomas tiesioginio marketingo priemones

Labai blogai
Blogai
Vidutiniškai
Gerai
Labai gerai
Neturiu nuomonės
Telemarketingas (telefoniniai skambučiai)
Trumposios SMS žinutės
Automatiniai telefono skambučiai
Popieriniai laiškai
Siūlymas nuo durų iki durų.

19. Kokias greito maisto restorano ,,Avokadas“ taikomas internetinio marketingo priemones Jūs esate pastebėjęs?

20. Įvertinkite greito maisto restorano ,,Avokadas“ naudojamas internetinio marketingo priemones

Labai blogai
Blogai
Vidutiniškai
Gerai
Labai gerai
Neturiu nuomonės
Restorano internetinis puslapis
Reklama socialiniuose tinkluose
Paieškos sistemų reklama (google, internet explore ir t.t)
Reklaminiai skydeliai (baneriai)
Reklama kitose internetinėse platformose (youtube; skelbiu.lt ir t.t)
Įmonės siunčiami reklaminiai elektroniniai laiškai

21. Kokios internetinio marketingo priemonės Jus labiausiai skatintų naudotis greito maisto restorano ,,Avokadas“ paslaugomis?

22. Jūsų amžius? ✪

23. Jūsų lytis? ✪

24. Jūsų mėnesinės pajamos tenkančios vienam šeimos nariui?  ✪

25. Jūsų socialinė padėtis?  ✪

26. Jūsų gyvenamoji vieta?  ✪