UAB „Greitoji žirafa“ klientų apklausos anketa

Komentuokite, patarkite ir išsakykite savo pastabas dėl kurių negalėjote pasisakyti anketoje, pateiktuose klausimuose.

  1. Spalio pradžioje, 5 dieną, vet. Klinikoje Greitoji Žirafa buvo kastruotas mūsų 7-nių mėnesių katinėlis, kurilų bobteilas. Kai po operacijos katinėlis pasidarė labai vangus ir liūdnas, supratome, kad turi sveikatos problemų, ir vėl apsilankėm jūsų klinikoje. Jam buvo aptiktos kažkokios žaizdelės burnoje ir diagnozuotas herpeso virusas. Prasidėjo beprasmiškas 10-ties dienų gydymas. Viso to pasekmė – mūsų augintinio mirtis. Kai galų gale kreipėmės į kitą kliniką, jam buvo diagnozuota kita liga – gelta. BET BUVO PERVELU! Kodėl ne vienas iš 4-ių Greitosios Žirafos gydytojų, pas kuriuos mums teko lankytis, nepasiūlė atlikti kraujo tyrimų???, nes kaip sužinojom iš kitų specialistų, žaizdelės burnoje – ne tik herpeso požymis. Gerbiamieji Greitosios Žirafos darbuotojai, ar suprantate, kad mūsų gyvūnėliai – tai šeimos nariai ? Ar suprantate, kad išsiskyrimas su jais mums, o ypač vaikams, yra labai skaudus ? Ar bent suprantate, kad mes už juos ir jų gydymą mokam didelius pinigus ? ... Mums labai skaudu... O jums?
  2. Viskas butu neblogai, taciau kainos gana didokios.Si specializacija neturetu buti didelio verslo sritis...apmaudu be galo,tiek metu lankantis pas jus,matomai teks keisti gydykla.
  3. Jums siucia linkejimus Ilde, kuri buvo prisiedus sokolado! Sveika ir laiminga! Aciu jums labai :)
  4. Galbūt čia man tik pasirodė, bet pirmą kartą lyg ir tempė gumą vet gyd , kad atvykčiau po 22 val nes tada paslaugos brangesnės. Net atisliepusi administratorė paklausė ar aš neatvykstu nes skambinau tris ar keturis kartus, tik tada liepė atvykti po 22 val. Nors skambinau nuo 20 val. Kitą dieną atvykus su šunyte susileisti vaistų, kita pamaina labai nustebo , kad buvo pastatytas kateteris ir neaprištas, sako gerai kad neišsitraukė. O taip tai viskas tvarkoj, kolkas esate man geriausia klinika ;) tikiuosi nenusivilsiu. Vyriškis veterinaras labai puikus , pataria.
  5. Tiesiog šunį atvežėme kritinės būklės, tačiau ilgokai reikėhjo palaukti, kad priimtų. Kraujo tyrimai padaryti - ok, greitai, bet rentgeno nedarė, kas nutiko - pasakyti negalėjo. Tiesiog veterinarijos gydytoja pasitikėjimo nekėlė, labai jauna, beveik visi atsakymai - daug kas galėjo būti, sunku pasakyti... Praradome šuniuką, tik gaila, kad net priežasties nežinome. Buvo labai gaila, kad šuniukui nelaimė nutiko naktį, kai jau nedirbo Jakovo centras.
  6. Sveiki jusu klynikoje buuvom pirma karta,nes susirgo musu mylimas katinas.Vet klynikos jau nedirbo ,tad teko pasinaudoti jusu paslaugom.Aisku kaip ir anketa klausia ,kalba ,aptarnavimas viskas gerai.Bet bet,paaiskinau simtomus musu katino.Kuris pradejo ne is niekur griuvineti i sonus.Aisku maloni jauna veterenare,apziurejo,prileido svirkstu.Mes gryzom namo,katuka tik paleidom ant zemes ir matom vaizda,jis visiskai nepastovi ant koju.Jis taip atrode,kaip tik atsibudes is narkozes.Jis tiesiog paeiti negalejo.Na atsiguliau miegot,ir matau vaizda ,guli mano katinas kaip merdintis ant sono ir palenkes i virsu galva.As ji pradejau judint,jokios reakcijos,visai jokios reakcijos.Jis atrode kaip merdintys,ar kokios komos istiktas padarelis,tai buvo baisus vaizdas.Paskambinau daktarei,pasakiau situatsija,sakau gal nuo vaistu?gal mirsta?daktare pasake nuo vaistu taip nebuna,migdyt negali.Sendiena nuvezem pakartotinai paziureti katuko sveikata.Buvo kita veterenare,sake raminamu,nuo depresijos suleido vaistus...o tai reikejo?katinas be samones buvo,ar kaip su narkoze,guli,akys stiklines,primerktos?manau nenoreciau dar savo gyvunelio pas jus vesti:(
  7. Ačiū, kad suteikėte galimybę išsakyti savo nuomonę apie Jūsų aptarnavimą. Manyčiau, kad reikėtų darbuotojus išsiųsti į seminarą, kuriame dėstytų bendravimo ypatumus ir paaiškintų, kad 93% reaguojama kaip pateikiamas atsakymas, t. y. norėtųsi didesnio dėmesio žmogui, o ne familiaraus atsakymo. Kadangi tokią nuomonę turi aplinkui mane supantys gyvūnų augintojai, todėl tikrai drįsiu pasakyti, kad jūsų kainos neatitinka suteikiamų paslaugų kokybės. Jau yra jūsų buvusių klientų, kurie pasirinko kitas veterinarijos klinikas tik dėl jūsų bendravimo stokos ir didelių kainų. Tikėsimės, kad paslaugų kokybė gerės ir nereikės galutinai nusivilti jūsų klinika. Šiuo metu dar šią kliniką renkamės tik dėl artumo.
  8. Daktarai tikrai buki ir Manau reik keisti daktarus. Nes daugiau as pas Jus neuzheisiu. Pati lengviausia dalyka tai yra skiepa. Ir tai normaliai ileist Negali. Suo jau du menesius su guzu vaiksto. Problemos suvokimo is vis 0. Mano suniui su virskinimu bloga o man sako ezere pasimaude purvinam. Juokas ima. Kvieciasi I savo kambariuka nieko negali paaiskint kas del ko. Bet pries isheidama turi 140 lt palikt? Ar tai Normalu?uz ka? Stovejo kaip zee ardavusios . Pakol nepasakiau vaistu leist dar valanda prastovetu, ir ciuopinetu.
  9. Neprisimenu aptarnavusio personalo vardų.
  10. Apsilankimo data 2014.07.29, laikas ~22,45. Tikiuosi, vaizdo kameros dirbo ir visa apsilankyma, taip pat pokalbi uzrase. Jeigi ne, galite paskambinti 865556707, jeigu tikrai rupi jusu aptarnavimo kokybe ir jo gerinimas. Turiu nemazai pritenziju ir pasiulymu. Prasiau atsiusti musu suns ligos istorija i e-maila. palikau vizitine kortele su kontaktais ([email protected]). Aciu! Pagarbiai, veiseja, sunu veislyno savininke, Natalja Zybailo.