Usermonika.andriukaitiene
Results23
Vieša
Pranešti

UAB „Eurovaistinės" naudojamų rinkodaros (marketingo) priemonių tobulinimas prekybos vietoje

Gerb. respondente,

Esu Vilniaus kolegijos stundentė, atliekanti tyrimą: ,,UAB „Eurovaistinės“ rinkodaros priemonių tobulinimas". 

Ši anketa skirta išsiaiškinti, kaip rinkodaros priemonės vaistinėje veikia klientus apsipirkimo metu.

 

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Pic
1. Jūsų lytis?Privalomas
2. Jūsų amžius?Privalomas
3. Šiuo metu esate?Privalomas
4. Ar laikote save nuolatiniu „Eurovaistinės“ klientu?Privalomas
5. Ar turite lojalumo kortelę?Privalomas
6. Dažniausiai „Eurovaistinę“ renkatės, dėl:Privalomas
7. Kaip vertinate vaistinėje esančius rinkodaros / marketingo akcentus apsipirkimo metu?Privalomas
Teigiamai vertinuNeturi įtakos apsipirkimuiNeigiamai vertinu
akcijų / mažų kainų akcentai
produktų prezentacijų akcentai
asortimento išdėstymo akcentai
8. Vaistinėje esanti reklama:Privalomas
9. Dažniausiai informacijos apie prekę ieškote:Privalomas
10. Ar lengvai randate Jums reikiamų prekių kategorijas?Privalomas
11. Ar teko susidurti su situacija: kai ieškote prekės, tačiau ją užstoja reklaminė atributika?Privalomas
12. Kokie „Eurovaistinės“ sprendimai paskatintų Jus dažniau rinktis šią vaistinę?
13. Gal turite pasiūlymų ar pastebėjimų?