UserErikutiaL
Vieša
Pranešti

UAB ,,4 Ad logistics" klientų aptarnavimo tobulinimas

Gerb. Respondente,

 

 

esu Erika Laptik, Vilniaus kolegijos verslo vadybos pirmos pakopos studentė. Mano bakalauro baigiamojo darbo tema „UAB „4 Ad logistics“ klientų aptarnavimo tobulinimas, todėl šia anketa siekiama įvertinti UAB „4 Ad logistics“ klientų aptarnavimo kokybę.

 

Anketa yra anonimiška. Man yra labai svarbi Jūsų nuomonė.

 

Ačiū, kad dalyvaujate tyrime.

 

 

Kaip dažnai Jūs naudojatės UAB „4 Ad logistics“ teikiamomis paslaugomis?Privalomas
Kokiu būdu Jūs dažniausiai bendraujate su UAB „4 Ad logistics“ darbuotojais?Privalomas
Ar Jūs esate patenkintas Jūsų aptarnavimu UAB „4 Ad logistics“?Privalomas
Su kokiu aptarnavimu Jums teko susidurti UAB „4 Ad logistics“?Privalomas
Ar Jūsų lūkesčius pateisino aptarnavimo sąlygos?Privalomas
Ko Jūs dar pageidautumėte UAB „4 Ad logistics“ aptarnavimo metu:Privalomas
Kaip Jūs vertinate pateiktus UAB „4 Ad logsitics“ klientų aptarnavimo ypatumus:Privalomas
Labai geraiGeraiVidutiniškaiPrastaiLabai blogai
Aptarnavimo laiką
Informacijos suteikimą
Suteiktos informacijos tikslumą ir kokybiškumą
Aptarnavusio darbuotojo kompetenciją
Aptarnavusio darbuotojo mandagumą;
Informacijos kokybę
Dėmesį asmeniniams mano poreikiams
Įmonės įvaizdį
Aptarnavimo paslaugumą ir dėmesingumą
Iškilusių problemų sprendimo efektyvumą
Aptarnavimo kokybę
Jūsų manymu, kokios klientų aptarnavimo problemos yra UAB „4 Ad logsitics“ (galimi keli atsakymų variantai)?Privalomas
Jūsų pasiūlymai/pageidavimai/pretenzijos/nuomonė UAB „4 Ad logistics“ klientų aptarnavimo atžvilgiu:Privalomas
Nurodykite, kiek metų veikia Jūsų įmonė?Privalomas
Jūsų įmonės pagrindinė veikla (galimi keli atsakymų variantai):Privalomas